🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38375.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

چگونه با استفاده از تگ ها، فایل های ویندوز را دسته بندی کنیم؟

اگر جستجوی ویندوز (Windows Search) به اندازه کافی شما را در یافتن فایل های مورد نیازتان یاری نمی دهد، می توانید از تگ ها نیز کمک بگیرید. ساز و کار تگ فایل های ویندوز، دقیقا ...

اگر جستجوی ویندوز (Windows Search) - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به اندازه کافی شما را در یافتن فایل های مورد نیازتان یاری نمی دهد، می توانید از تگ ها نیز کمک بگیرید. - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ساز و کار تگ فایل های ویندوز، دقیقا مشابه چیزی است که در شبکه های اجتماعی، عکس ها، توییت ها یا بقیه سیستم های مشابه دیده ایم.

البته ویندوز قابلیت ساخت خوکار تگ ها را ندارد و باید آن ها را - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به صورت دستی مدیریت کنید. برای مطلب امروز روی همین مسئله - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دست گذاشته ایم و نگاهی به روش افزودن تگ ها به فایل های گوناگون نگاهی انداخته ایم. اگر در کامپیوتر فایل های زیادی دارید و به دسته بندی درست تر آن ها اهمیت می دهید، با ما همراه باشید.

چگونه تگ ها را اضافه کنیم؟

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

برای اضافه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کردن تگ به هر فایل، ابتدا با موس روی آن کلیک راست کرده و Properties را بزنید. در صفحه باز شده به تب Details بروید، درون بخش Description قسمتی با نام Tags وجود دارد. حالا سمت راست Tags و در ستون Value - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - روی فضای خالی کلیک کنید تا یک جعبه با جمله Add a tag نمایش داده شود.

در اینجا هر تگی که می خواهید را بنویسید. - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نه خبری از تگ های از پیش تعریف شده بوده و نه برای طول کاراکترها، محدودیتی دارید، دست تان کاملا باز است. اگرچه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - برای یادآوری ساده تر تگ ها، معمولا پیشنهاد می شود کلمات ساده و کوتاه بنویسید.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

اگر هم خواستید یک فایل چند تگ داشته باشید، کافیست تگ ها را با ; از یکدیگر جدا کنید. بعد از آنکه کارتان تمام شد نیز - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - OK را بزنید.

از تگ ها استفاده کنید

بعد از اینکه چند تگ به فایل ها اضافه کردید، حالا از آن ها می توانید برای جستجو فایل ها کمک بگیرید. اگر در فولدری هستید و فایل آنجا قرار دارد، کافیست در قسمت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - جستجوی ویندوز اسم - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تگ را بنویسید. البته در نتیجه جستجو، فایل هایی که این کلمه در اسم شان هست نیز نمایش داده می شوند ولی با این حال به چیزی که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - می خواهید - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - می رسید.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

اما اگر خارج از یک فولدر (فرض میگیریم می خواهید - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در کل سیستم جستجو را انجام دهید) تگ ها را جستجو کنید، قضیه کمی پیچیده تر می شود. در اینگونه مواقع بهتر است ابتدای جستجو عبارت :tags را نوشته و در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نهایت اسم تگ را ادامه آن بنویسید تا فقط در میان تگ ها جستجو انجام بگیرد.

راه ساده تر این است تا ابتدا عبارت :tags را تایپ کنید و بعد از آنکه جستجو انجام شد، تگی که به دنبالش - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - هستید را اضافه نمایید.

تگ ها در ذخیره فایل های مایکروسافت آفیس

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

بعضی از نرم افزارها، همانند - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تمام برنامه های مایکروسافت آفیس، این اجازه را به کاربران می دهند تا در هنگام ذخیره فایل ها هر تگی که خواستند را به آن ها اضافه کنند. مثلا برای مایکروسافت ورد 2016، زمانی که دارید فایلی را ذخیره می کنید روی عبارت More Options ضربه بزنید.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - صفحه باز شده و پایین منوی کشویی، بخش Tags وجود دارد. روی آن کلیک کرده و تگی که خواستید را بنویسید. اگر هم شروع به نوشتن یک - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تگ تکراری کنید، سیستم خودش پیشنهاداتی به شما می دهد. برای پاک کردن تگ - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ها - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نیز دوباره همین روند را تکرار کرده، این بار تگ را حذف نمایید و برای اعمال تغییرات فایل را ذخیره کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone