🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  3. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  4. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38395.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

بنچمارک گیکبنچ منتسب به گلکسی J8 پلاس منتشر شد

بنچمارکی که اخیراً از موبایل سامسونگ با شماره مدل «SM-J805G» منتشر شده، خبر از تعبیه چیپست اسنپدراگون 625 می دهد؛ موبایلی که گمان می رود نسخه 2018 گلکسی J8 پلاس باشد. پیش از این سامسونگ ...

بنچمارکی که اخیراً از موبایل سامسونگ با شماره مدل «SM-J805G» منتشر شده، خبر از تعبیه چیپست اسنپدراگون 625 می دهد؛ موبایلی که گمان می رود نسخه 2018 گلکسی J8 پلاس باشد.

پیش - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از این سامسونگ سیاست نام گذاری خود برای سری گلکسی A را تغییر داده بود و این موبایل ها را با نام گلگسی A8 و گلکسی A8 پلاس (بررسی دیجیاتو) معرفی کرده بود. به نظر می رسد این بار سبک جدید نام گذاری کمپانی کره ای در سری J نیز اعمال خواهد - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شد.

موبایل یاد شده در تست بنچمارک چند هسته ای گیکبنچ امتیاز 3708 را به دست آورده در حالی که در آزمایش تک هسته ای امتیاز 749 حاصل شده. این امتیاز - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به لطف چیپست اسنپدراگون 625 به دست آمده که از هشت هسته پردازشی بهره می برد. چیپست مذکور با 4 گیگابایت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - رم همراه شده است.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

سامسونگ برای موبایل مورد بحث اندروید 8.0 را در نظر گرفته و به این ترتیب موبایل مورد بحث احتمالاً از پروژه Treble نیز پشتیبانی می کند؛ پروژه ای که بر اساس آن تغییرات عمده ای در معماری فریم ورک سیستم عامل ایجاد شده و هدف از آن - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ارائه سریعتر بروزرسانی ها - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به تولیدکنندگان است تا در نهایت کاربران سریعتر آپدیت های اندروید را روی گجت خود دریافت کنند.

یادآوری می کنیم که پیش از این بنچمارکی از گلکسی J8 نیز منتشر شده بود که اشاره به امتیاز های 728 و - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - 3683 در تست - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - های تک هسته ای و چند هسته ای داشت، البته مدل یاد شده از چیپست اگزینوس 7870 بهره - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - می بُرد و دارای 8 هسته پردازشی با فرکانس 1.6 گیگاهرتز بود.

هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ قصد دارد نمایشگرهای کشیده و کم حاشیه موسوم به بی نهایت خود را به سری ارزان قیمت تر J نیز بیاورد یا خیر. در صورت استفاده از این نمایشگرها انتظار می رود به منظور کاهش هزینه ها، سامسونگ - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از بدنه ای آلومینیومی به جای شیشه استفاده شده در سری گلکسی اس و نیز گلکسی A بهره ببرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لاون نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
روزتون بخیر احیانا شما اطراف روستای یاغ بستلو اهر تعمیر مایکروفر سامسونگ MG402 هم دارید؟
پاسخ: بله در روستای یاغ بستلو شهر اهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone