🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38393.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

استفاده پلیس چین از عینک هوشمند برای شناسایی سرنشینان خودرو و پلاک آنها

دولت چین به دنبال گسترش استفاده از عینک های شناسایی چهره توسط نهادهای تحت نظرش است. نیروی پلیس این کشور از ماه گذشته برای اسکن مسافرین قطار و هواپیما و تشخیص افرادی که برای پنهان کردن هویت ...

دولت چین به دنبال - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - گسترش - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - استفاده از عینک های شناسایی چهره توسط نهادهای تحت نظرش است. نیروی پلیس این کشور از ماه گذشته برای اسکن مسافرین - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - قطار و هواپیما و تشخیص افرادی که برای - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - پنهان کردن هویت اصلی، مدارک جعلی به همراه دارند از این عینک ها بهره می برد.

ظاهرا استفاده از این گجت های هوشمند نتایج رضایت بخشی را به همراه داشته - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - چرا که مسئولان این کشور تصمیم گرفته اند برای - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شناسایی سرنشینان خودرو و پلاک آن - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - از نیز عینک های را  LLVision را به کار بگیرند.

کمپانی کمپانی LLVision مدعی است که به کمک دیتابیس از قبل - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - آماده شده 10 هزار تبهکار، - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - می‌تواند فرد مورد نظر را در عرض 100 میلی‌ثانیه شناسایی کنند. با این حال سطح دقت ذکر شده می‌تواند در حالت عادی و بنا بر شرایط مختلف محیطی تغییر کند.

در صورتی که سرنشین خودرو یکی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - از افراد موجود در لیست مورد نظر باشد، یک علامت هشدار نشان داده شده و کادری قرمز اطراف صورت وی ترسیم می شود.تعمیرات مایکروفر بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقیاین سیستم همزمان با برگزاری کنگره سالیانه خلق چین که دو هزار نفر در آن شرکت دارند، تست شده است. دولت این کشور برای افزایش سطح ایمنی علاوه بر عینک های هوشمند، ورودی ساختمان محل برگزاری کنگره - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - را نیز توسط اسکنرهای شناسایی چهره تحت نظر - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - قرار - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - داده است.

«دیوید بندروسکی»، از مدیران - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - «پروژه رسانه چین» می گوید:

پیشرفت فناوری های ارتباطی و اینترنت رهبران چین را هیجان زده کرده و قصد دارند - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - از آن به عنوان ابزاری برای کنترل سیاسی و اجتماعی استفاده کنند.

استفاده دولت از این فناوری نگرانی های بسیاری را بین شهروندان به دنبال داشته و برخی معتقدند این تکنولوژی مسائل مربوط به حفظ حریم خصوصی افراد - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - را تحت تاثیر قرار می دهد.

با این حال «وو فی»، مدیر ارشد اجرایی LLVision معتقد است نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد چرا که دولت تنها در موارد محدود و ضروری از آن استفاده خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone