🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  3. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  4. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38404.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

همکاری تامین‌ اجتماعی و بیمیتو: امکان صدور و تعویض آنلاین دفترچه بیمه

با همکاری سازمان تامین اجتماعی و استارتاپ بیمیتو، امکان ارائه خدمات صدور و تعویض دفترچه بیمه تامین اجتماعی در بستر اینترنت فراهم شد. بر اساس آنچه خود بیمیتو می‌گوید، حالا متقاضیان می‌توانند از طریق پلتفرم آنلاین ...

با همکاری سازمان تامین اجتماعی و استارتاپ بیمیتو، امکان ارائه خدمات صدور و تعویض دفترچه بیمه تامین اجتماعی در بستر اینترنت فراهم شد.

بر اساس آنچه خود بیمیتو می‌گوید، حالا متقاضیان می‌توانند از طریق پلتفرم آنلاین این استارتاپ، از امکان صدور و تعویض دفترچه بیمه تامین اجتماعی به صورت آنلاین و غیرحضوری بهره‌مند شوند. اما فارغ از اینکه چنین اتفاقی کار تهیه دفترچه بیمه را ساده می‌کند، مهم‌تر اعتمادی است که بخش دولتی به یک استارتاپ کرده است؛ اعتمادی در حرکت به سوی بسترهای به‌روز و فناورانه.

در حال حاضر اکثر مراجعات به کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی مربوط به خدمات دفترچه بیمه می‌شود که با غیرحضوری - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - شدن این خدمات، حجم زیادی از این مراجعات کاهش پیدا خواهد کرد. آنطور که بیمیتو گزارش می‌دهد، - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در حال حاضر فرآیند حضوری برای دریافت خدمات دفترچه بیمه حدود ۳ ساعت است اما همین فرآیند به شکل آنلاین حدود ۳ دقیقه زمان می‌برد. از سوی دیگر تامین اجتماعی ۳۵ میلیون بیمه‌گزار دارد که همین فرآیند آنلاین می‌تواند - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - باعث صرفه‌جویی در زمان افراد زیادی شود.

اما آیا همکاری سازمان تامین اجتماعی با استارتاپ بیمیتو انحصاری است یا سایر - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - استارتاپ‌های حوزه بیمه‌ هم می‌توانند خدمات تامین اجتماعی را ارائه دهند؟ «حامد ولی‌ پور»، مدیرعامل بیمیتو در گفتگو با دیجیاتو خبر می‌دهد که انحصاری در کار نیست: «ما در مورد انحصار صحبتی نداشته‌ایم اما بررسی‌ها از سوی تامین‌ اجتماعی طولانی بود. اینکه اعتماد سازمان تامین اجتماعی جلب شود اتفاق ساده‌ای نبود اما - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اکنون رویکرد سازمان این است که همکاری را در زمینه‌های مختلف با استارتاپ‌هایی که قابلیت کمک کردن - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دارند، انجام دهد.»

ولی پور خبر می‌دهد که مذاکرات برای این همکاری از الکامپ ۹۶ آغاز شد و در این نمایشگاه، مدیرعامل تامین اجتماعی با خدمات سایت بیمیتو آشنا شد: «سپس در یک فرآیند - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - چندین ماهه این کار وارد فاز عملیاتی شد.»

مدیرعامل بیمیتو تعداد کاربران این استارتاپ را بین ۵۵ الی ۶۰ هزار کاربر عنوان می‌کند و فعلاً برآوردی از افزایش تعداد کاربران این استارتاپ پس از همکاری‌اش با تامین اجتماعی ندارد: «سالانه حدود ۵۰ میلیون بیمه‌نامه صادر می‌شود اما هنوز هم بخش زیادی از این بیمه‌نامه‌ها به شکل آنلاین صادر نمی‌شوند. در واقع مارکت هنوز چندان تحت تاثیر قرار نگرفته است و الگوی رفتاری در خصوص تامین اجتماعی هم به همین شکل خواهد بود. با این حال تامین اجتماعی ۳۵ میلیون کاربر دارد که اکنون این افراد می‌توانند از خدمات آنلاین استفاده کنند. کسانی هم که تا کنون از این سرویس استفاده کرده‌اند، رضایت‌مندی بالایی داشته‌اند.»

ولی پور همچنین اشاره می‌کند که زیرساخت‌های فنی برای این کار آماده شده‌اند. با این حال مشکل همانطور که خود او - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - نیز می‌گوید - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - الگوی رفتاری - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کاربران و پذیرش دریافت این - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - خدمات به شکل آنلاین است. - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - باید دید در نهایت کاربران - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - چه الگوی رفتاری را در پیش خواهند گرفت - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - و آیا صرف زمان ۳ دقیقه را به جای ۳ ساعت انتخاب خواهند کرد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رایا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام تعمیرچی روستای جوبن رستم‌آباد گیلان سرویس دهی داره
پاسخ: بله در روستای جوبن شهر رستم‌آباد گیلان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone