🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  4. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38383.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

فیلیپس از مانیتور 49 اینچی خمیده با نسبت 32 به 9 رونمایی کرد

فیلیپس به تازگی از مانیتور خمیده 49 اینچی جدیدی رونمایی کرده که نسبت نمایشگر عریض 32 به 9 را ارائه می دهد. مدل مانیتور جدید «Brilliance 492P8» است که رزولوشنی 5120 در 1440 دارد. علی ...

فیلیپس به تازگی از مانیتور خمیده 49 اینچی جدیدی رونمایی کرده که نسبت نمایشگر عریض 32 - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - به 9 را ارائه می دهد.

مدل مانیتور جدید «Brilliance 492P8» است که رزولوشنی 5120 در 1440 دارد. علی رغم اینکه مانیتور یاد شده اولین نمونه 49 اینچ خمیده ای نیست که معرفی شده - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - (این افتخار قبلاً به سامسونگ رسیده بود)، ولی اولین مانیتوری است که این رزولوشن بالا را در نسبت 32 به - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - 9 ارائه می دهد.

البته قبلاً - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این مانیتور در رویداد IFA تابستان سال جاری - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نمایش داده شده بود، ولی در آن زمان رزولوشن آن 3840 در 1080 اعلام شده بود. نمونه ای که به تازگی معرفی شده رزولوشن بالاتری را ارائه می دهد و قرار است در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی روانه بازار آمریکا شود.

برای توسعه این مانیتور، فیلیپس بیش از این که روی قابلیت های آن برای گیمرها تمرکز کند، بر بهره - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - وری آن متمرکز شده است. در معرفی این مانیتور اشاره ای به فناوری های FreeSync از AMD یا G-Sync h انویدیا نشده. همچنین نرخ رفرش - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و زمان - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - پاسخ دهی آن مشخص نشده. - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - با این حال برخی از - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - مشخصات فنی آن اعلام شده است.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مشکین شهر استان اردبیل

مانیتور مورد بحث دارای انحنای 1800R بوده و میزان روشنایی 600 نیت را ارائه می دهد. میزان کنتراست آن نیز 5000 به یک است. درگاه هایی که برای آن در نظر گرفته شده دیسپلی پورت، HDMI ،USB-C، VGA ،USB 3.0 و یک درگاه شبکه است.

این مانیتور که برای دریافت جایزه طراحی IF نیز انتخاب شده از حاشیه های نمایشگر بسیار باریکی بهره می برد و زاویه دید آن 178 درجه عنوان شده. فیلیپس مانیتور جدید - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - را برای استفاده در زمینه های تولید - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - محتوای صوتی و تصویری، مهندسی، مالی و سایر صنایع پیشنهاد داده است.

در حال حاضر اشاره ای به قیمت این مانیتور نشده، ولی انتظار می رود با توجه به اینکه رزولوشن بالایی را با مشخصات یاد شده ارائه می - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - دهد، با - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - قیمت بالایی روانه بازار شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone