🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  3. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38387.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

دونالد ترامپ از تصاحب کوالکام توسط برادکام جلوگیری کرد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به تازگی ادعا کرده که تصاحب کمپانی کوالکام توسط برادکام یک ریسک امنیت ملی تلقی می شود و رئیس جمهور فرایند پیشنهاد برادکام برای تصاحب را متوقف کرده است. اویل ...

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به تازگی ادعا کرده که تصاحب کمپانی کوالکام توسط برادکام یک ریسک امنیت ملی تلقی می شود و رئیس جمهور فرایند پیشنهاد برادکام برای تصاحب را متوقف کرده است.

اویل ماه جاری میلادی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تربت حیدریه استان خراسان - «کمیته خزانه داری برای سرمایه گذاری های خارجی در آمریکا» نامه غیر عادی را منتشر کرد که در آن گلایه هایی در مورد تصاحب احتمالی کوالکام توسط یک شرکت خارجی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مطرح شده بود و در عین حال 5 نامه به وکلای دو شرکت ارسال شده بود. در این نامه ها علاوه بر نگرانی های امنیتی، به سوابق پیشین برادکام برای قطع بودجه مورد نیاز در زمینه تحقیقات اشاره شده بود.

در نامه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اعلام شده بود که این مسئله می تواند به مشارکت آمریکا در ساخت تجهیزات مورد نیاز برای نسل بعدی شبکه های بیسیم مخابراتی (5G) - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تربت حیدریه استان خراسان - آسیب برساند. در حال حاضر کوالکام که به ارائه چیپست های مورد استفاده در موبایل - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ها مشهور است، چیپ های مودم X50 5G NR خود را برای تعبیه در تلفن های هوشمند بسیاری ارائه کرده. در بیانیه کاخ سفید از قول ترامپ - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تربت حیدریه استان خراسان - این گونه ادعا شده:

«مدارک قابل اعتمادی وجود دارد که موجب شده باور داشته باشم «برادکام لیمیتد» یک کمپانی با مسئولیت محدود که بر اساس قوانین کشور سنگاپور تشکیل شده، از طریق ادغام با کوالکام می تواند موجب آسیب رساندن به امنیت ملی ایالات متحده شود»

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تربت حیدریه استان خراسان
«هوک تان» مدیر عامل برادکام در آغوش دونالد ترامپ درسال 2017؛ در آن زمان تان اعلام کرده بود که مقر کمپانی خود را به آمریکا منتقل می کند.

در حال حاضر به  - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تربت حیدریه استان خراسان - هر دو کمپانی دستور داده شده که فوراً فرایند قرارداد خرید را متوقف کنند. همچنین در یک اقدام غیر معمول از سوی رئیس جمهور دستور داده شده که فرایند انتخابات تمامی افراد کاندید شده برای تصاحب سمت در هیئت مدیره کوالکام که از سوی برادکام معرفی شده بودند، متوقف گردد.

علی رغم نگرانی های «کمیته خزانه داری برای سرمایه گذاری های خارجی در آمریکا»، اما در هفته قبل برادکام اعلام کرده بود - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تربت حیدریه استان خراسان - که به طرز خوشبینانه ای تصور می کند که اگر مقر خود را از سنگاپور به آمریکا منتقل کند، می تواند قرارداد تصاحب کوالکام را نهایی کند.

اخطار اخیر دونالد ترامپ موجب شد ارزش سهام کوالکام به میزان نزدیک به 5 درصد افت کند. در حال حاضر کوالکام به طور رسمی به این اتفاق پاسخ نداده ولی برادکام اعلام کرده که در حال بازبینی دستور صادر شده است و البته شدیداً با ادعای به خطر افتادن امنیت ملی آمریکا مخالف است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone