🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  2. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38385.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

فیت‌بیت جدیدترین ساعت هوشمند خود را با نام ورسا معرفی کرد

تابستان گذشته، فیت‌بیت اولین ساعت هوشمند خود را با نام ایونیک به بازار عرضه نمود. حال این شرکت با ارتقا دادن برخی از خصوصیات این محصول، قصد دارد ساعت هوشمند جدیدی با نام ورسا به بازار عرضه ...

تابستان گذشته، فیت‌بیت اولین ساعت هوشمند خود را با نام ایونیک به بازار عرضه نمود. حال این شرکت با ارتقا دادن برخی از خصوصیات این محصول، قصد دارد ساعت هوشمند جدیدی با نام ورسا به بازار عرضه کند که تمامی قابلیت‌های یک رهگیر سلامتی را دارد.

از آنجایی که فیت‌بیت شهرت زیادی در تولید پوشیدنی‌های رهگیر سلامتی دارد، مشخصاً ساعت هوشمند - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تولید شده توسط این شرکت باید از ویژگی‌های گوناگونی در این زمینه‌ بهره‌مند باشد اما ساعت ایونیک این‌گونه نبود.

حال کمپانی یاد شده سعی کرده از اشتباهات خود درس گرفته و ساعت گرد و سَبُک - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ورسا - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فولاد شهر استان اصفهان - را با بسیاری از ویژگی‌های دنبال کننده‌‌های سلامتی به بازار بفرستد. در این ساعت هوشمند سنسور‌هایی نظیر شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، ارتفاع - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فولاد شهر استان اصفهان - سنج، ضربان‌سنج قلب نوری و ... تعبیه شده است.

ساعت هوشمند ورسا به ادعای شرکت سازنده‌اش قادر است ۴ روز بدون شارژ فعالیت کند. ضمن اینکه محصول یاد شده تا عمق ۵۰ متری ضد آب بوده و نسخه‌های ویژه‌ای - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از آن، قابلیت NFC دارد که کاربران می‌توانند با استفاده از این ویژگی، پرداخت‌های روزانه‌شان را انجام دهند.

ورسا را اکنون می‌توان از طریق سایت رسمی شرکت فیت‌بیت خریداری نمود و بدین شکل از داشتن این گجت تا ابتدای اردیبهشت سال آینده اطمینان حاصل نمود.

نسخه‌ی اصلی این ساعت هوشمند که به سه رنگ اصلی مشکی، رُزگلد و نقره‌ای عرضه می‌شود، قیمتی معادل ۱۹۹.۹۵ دلار خواهد - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فولاد شهر استان اصفهان - داشت اما قرار است نسخه‌ی محدودی نیز از آن ساخته شود که در سه رنگ گرافیت، - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فولاد شهر استان اصفهان - رُزگلد و بنقش کم رنگ به نرخ ۲۹۹.۹۵ فروخته شود.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فولاد شهر استان اصفهان

همچنین فیت بیت از یک پوشیدنی مخصوص کودکان ۹۹.۹۵ دلاری با نام Ace معرفی کرد که می‌تواند از طریق - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اتصال به یک موبایل با سیستم‌عامل اندورید یا iOS، فعالیت بدنی، خواب و دیگر مؤلفه های مشابه را بسنجد.

این دنبال‌کننده سلامتی حالتی به نام کودکان دارد تا اطلاعاتی کمیاز وضعیتشان به آنها داده و تنها والدینشان بتوانند مشخصات به خصوصی را چک کرده و محیط امنی برای استفاده کودکانشان بیافرینند.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone