🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  3. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  4. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38398.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

رندر منتسب به هواوی Y7 مدل 2018 از نمایشگر با حاشیه باریکتر خبر می دهد

وب سایت «اندروید هدلاین» رندری از موبایل منتسب به هواوی Y7 مدل 2018 را منتشر کرده و مدعی است که از طریق منابع معتبر به آن دست پیدا کرده است. انتشار این رندر در حالی ...

وب سایت «اندروید هدلاین» رندری از موبایل منتسب به هواوی Y7 - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مدل 2018 را منتشر کرده و مدعی است که از طریق منابع معتبر به آن دست پیدا کرده است. انتشار این رندر در حالی صورت می گیرد که تنها چند روز از معرفی مدل جدید هواوی Y9 که پیش بینی می شد جایگزین Y7 - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - باشد، گذشته است.

مدل قبلی این موبایل که سال گذشته معرفی شد بین میان رده های ابتدایی قرار می گرفت و این سنت در مدل 2018 نیز کماکان حفظ شده است. البته این مساله مانع از بهینه سازی مدل جدید نشده برای مثال Y7 2017 به نمایشگری 5.5 اینچی مجهز بود اما بر اساس این رندر مدل جدید صفحه نمایشی بزرگتر با حاشیه کمتر خواهد داشت.

از آنجا که Y9 از - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - یک نمایشگر 5.93 اینچی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - با رزلوشن +FHD و نسبت تصویر 18:9 بهره می گیرد، بعید نیست که Y7 نیز از پنلی با مشخصات مشابه برخودار شود. در پنل عقب نیز دوربین از مرکز به سمت چپ منتقل شده و برخلاف Y9 که از پیکربندی دوگانه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بهره می برد Y7 تنها یک سنسور 13 مگاپیکسلی دارد.تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اسکو استان آذربایجان شرقیحسگر اثر انگشت بدون تغییر در مرکز بدنه پشتی باقی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مانده اما جک 3.5 میلیمتری هدفون از لبه بالایی به پایین نقل مکان کرده است. عدم وجود درگاه USB Type-C در مدل جدید Y9 را می توان نشانه ای از نبود آن در Y7 2018 تلقی کرد.

ظاهرا اندروید هدلاین به اطلاعات سخت افزاری این موبایل دسترسی پیدا نکرده اما - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مدل قبلی Y7 از چیپست اسنپدراگون 435، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد و انتظار نمی رود به جز چیپست بخش های دیگر چندان دستخوش تغییر شوند؛ به ویژه با در نظر گرفتن این امر که Y9 به کایرین 569، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مجهز شده است.

تاریخ معرفی Y7 مدل 2018 مشخص نشده اما بر اساس آنچه روی نمایشگر به چشم می خورد، احتمالا هواوی در 26 فروردین ماه از آن رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone