🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  2. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  4. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28783.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت اج با قابلیت‌های جدید و ارتقای حریم خصوصی از راه می‌رسد

مایکروسافت در اثنای پیاده سازی موتور کرومیوم در اج به کاربران وعده تغییرات قابل توجه را داد و حالا در بیلد ۲۰۱۹ بخشی از آن را عملی کرده است. این تغییرات شامل قابلیت های حریم ...

مایکروسافت در اثنای پیاده سازی موتور کرومیوم در اج به کاربران - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - وعده تغییرات قابل توجه را داد و حالا در بیلد ۲۰۱۹ بخشی از آن را عملی کرده است. این تغییرات شامل قابلیت های حریم خصوصی و ابزارهای کاربردی نظیر اجرای سرویس ها و اپ های قدیمی مبتنی بر وب می شود.

هرچند مسئولان مایکروسافت تایید کرده اند که اینترنت اکسپلورر دیگر یک مرورگر به حساب نمی آید اما برخی کاربران به دلایلی نظیر عدم اجرای اپ های قدیمی در مرورگرهای جدید کماکان از آن استفاده - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - می کنند و حالا کمپانی ردموندی قابلیت ویژه ای را در اج برای آنها در نظر گرفته است.

نسخه فعلی اج اینترنت اکسپلورر ۱۱ را در ویندوز ۱۰ باز می کند که رابط کاربری جداگانه ای داشته و با برخی سایت ها کار نمی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - کند. قابلیت جدید که حالت اینترنت اکسپلورر نام گرفته، محتوا را در یک تب اج باز کرده و به جز یک لوگوی IE کوچک تغییر دیگری را حس - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - نخواهید کرد.تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس

علاوه بر این سه سطح جدید از حریم خصوصی به مرورگر اضافه شده که شامل Unrestricted، Balanced و Strict است و هر یک از تنظیمات جداگانه برای مواردی نظیر ردیابی اپ های شخص ثالث بهره می برند.

در نهایت نوبت به گزینه مجموعه ها یا Collections می رسد که علاوه بر پوشه بوک‌مارک کلکسیونی از یادداشت ها و یکپارچه سازی کامل آفیس را - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - به ارمغان می آورد. Collections را می توان با کاربران دیگر به اشتراک گذاشت یا یک خروجی کامل از آن گرفت.

بهینه سازی دیگر اج بیشتر روی توسعه دهندگان متمرکز است تا کاربران. پس از پیاده سازی موتور کرومیوم در اج میزان سازگاری این مرورگر با افزونه ها و ویجت های مبتنی بر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - کرومیوم برای توسعه دهندگان یک سوال بود و حالا مایکروسافت اعلام کرده که تمامی وب سایت ها و افزونه های سازگار با موتور گوگل، بدون نیاز به هیچ تغییر اضافه ای در اج هم به خوبی اجرا خواهند شد.

قابلیت های جدید در ماه های آینده و با انتشار نسخه کامل مایکروسافت اج از راه می رسند اما اینسایدرها شانس آزمایش قابلیت ها را زودتر پیدا - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - خواهند - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - کرد.

- تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone