🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  5. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28759.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت توانایی های گفتگوی کورتانا را ارتقاء می دهد

دستیار دیجیتال مایکروسافت یا همان کورتانا چند وقتیست که از گوگل اسیستنت و الکسا عقب افتاده است. حالا این غول دنیای تکنولوژی قصد دارد با افزودن قابلیت های جدید برای گفتگو و محاوره، خودش را ...

دستیار دیجیتال مایکروسافت یا همان کورتانا چند وقتیست که از گوگل اسیستنت و الکسا عقب افتاده است. - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کردستان استان کردستان - حالا این غول دنیای تکنولوژی قصد دارد با افزودن قابلیت های جدید برای گفتگو و محاوره، خودش را تا سطح رقبا بالا بکشد.

مایکروسافت تا به امروز تلاش می کرد تا کورتانا را به عنوان یک اپلیکیشن حاضر و آماده در محیط های مختلف معرفی کند، نه رقیبی برای دستیارهای گوگل، آمازون و اپل. حالا به نظر می رسد مهارت های گفتگوی این دستیار هوشمند هم مورد توجه سازنده قرار گرفته. در جریان کنفرانس بیلد مایکروسافت که هم اکنون در حال برگزاریست، نمونه هایی از مهارت کورتانا برای ایجاد گفتگو و ادامه بحث با کاربر به نمایش گذاشته است.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کردستان استان کردستان

کورتانا همین حالا هم قابلیت هایی مانند مدیریت جلسات و یادآوری - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کردستان استان کردستان - موارد مهم را به خوبی انجام می دهد، اما اکنون - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کردستان استان کردستان - این مهارت ها را در جریان گفتگو به اجرا در می آورد. غول نرم افزاری دنیا سال گذشته شرکت Semantic Machines را خریداری کرد تا بتواند هوش مصنوعی محاوره ای را توسعه دهد. این فناوری می تواند تمام سرویس های مایکروسافت و حتی دیگر شرکت ها را به یکدیگر پیوند دهد تا کورتانا اطلاعات زمینه ای کافی را برای اجرای صحیح درخواست شما به دست آورد.

کسب و کارها هدف - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کردستان استان کردستان - نهایی مایکروسافت هستند

البته هدف نهایی مایکروسافت مثل همیشه، کسب و کار ها خواهند بود. این شرکت برای معرفی فناوری هوش مصنوعی محاوره ای خودش، کارمندانی را نشان داد که به هماهنگی برای برگزاری جلسات یا برنامه ریزی روزانه دیگر کارکنان مشغول هستند. اگر - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کردستان استان کردستان - همه چیز - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کردستان استان کردستان - طبق نظر مایکروسافت پیش برود، در آینده هر شرکت از یک دستیار هوشمند اختصاصی بهره می برد که کاملاً با ساختار شرکت آشناست.

موتور هوش مصنوعی محاوره ای مایکروسافت - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کردستان استان کردستان - از طریق فریمورک Bot در اختیار توسعه دهندگان قرار می گیرد و با - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کردستان استان کردستان - کورتانا هم ترکیب می شود. این اقدام را می توان نقطه عطفی در مسیر کورتانا دانست تا - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کردستان استان کردستان - این دستیار هوشمند را در محصولات و پلتفرم های بیشتری ببینیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهرخ نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سایت ***** مایکروفر دلونگی MW 500 CV شما را با بهترین قیمت و بالاترین گارانتی در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone