🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28778.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

اختلال سرویس TD-LTE ایرانسل به زودی برطرف خواهد شد

اگر از مشترکین ایرانسل هستید و اگر در شرق یا شمال شرق تهران سکنی می‌گزینید، احتمالا در یکی دو روز اخیر با مشکلات قطعی وصلی و یا افت سرعت سرویس TD-LTE مواجه بودید؛ اختلالی که ...

اگر از - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ساوه استان مرکزی - مشترکین ایرانسل هستید و اگر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ساوه استان مرکزی - در شرق یا شمال شرق تهران سکنی می‌گزینید، احتمالا در یکی دو روز اخیر با مشکلات قطعی وصلی و یا افت سرعت سرویس TD-LTE مواجه بودید؛ اختلالی که به گفته ایرانسل به خاطر وجود سیگنال‌های مختل‌کننده GPS در این نقاط شهری است.

ایرانسل خبر داده که تا این لحظه پیگیری‌های متعددی را درباره مشکل سیگنال‌های مختل‌کننده GPS انجام داده و تا - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ساوه استان مرکزی - حدی این اشکال را برطرف کرده اما از مشترکین خود خواسته تا زمان برطرف شدن کامل این موضوع صبر پیشه کنند.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ساوه استان مرکزی

بیژن عباسی آرند در توییتر خود در پاسخ به کاربری که - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ساوه استان مرکزی - درباره مشکلات به وجود آمده نوشته اینگونه توضیح داده است:

«مشکل مربوط به سیگنال - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ساوه استان مرکزی - های اختلال کننده GPS در منطقه شرق تهران بوده که سایت های TDرا تحت تاثیر قرار داده. با پیگیری های انجام شده، سیگنال های مختل کننده و مزاحم شبکه تا حدودی کم شده و شرایط بهتر شده است. مشکل - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ساوه استان مرکزی - از شبکه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ساوه استان مرکزی - نیست. اختلال کننده هایی در بخش هایی از شهر روشن می شود برای کاربردهای دیگر، که متاسفانه اثرات تخریبی و مخرب بر روی عملکرد شبکه TD - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ساوه استان مرکزی - گذاشته است. منشا اختلال در حال پیگیری و رفع است.»

عباسی همچنین تایید کرده که مشکل صرفا در این نقاط شهر تهران نبوده اما بخش اعظم آن در شرق و شمال شرق تهران رخ داده و - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ساوه استان مرکزی - ایرانسل تمرکز اولیه خود را برای حل مشکل این مناطق به کار برده است. او همچنین اعلام کرده که این مشکل به رگولاتوری هم منتقل شده تا مشکل را دنبال کنند. در حال پیگیری - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ساوه استان مرکزی - رفع منشا هستیم.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ساوه استان مرکزی

جمر جی پی اس  یا مسدود کننده  امواج جی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ساوه استان مرکزی - چی اس که برخی کارشناسان معتقدند - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ساوه استان مرکزی - می‌تواند باعث بروز این مشکل شده باشد؛ تجهیزاتی است که در جهت قطع ارتباط بین دستگاه موقعیت یاب و ماهواره دریافت اطلاعات جی پی اس به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ساوه استان مرکزی - کار برده می شود. به طوری که استفاده از دستگاه مانع دریافت اطلاعات  موقعیتی از جی پی اس به ماهواره می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone