🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  4. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  5. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28781.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

دفتر تاکسی اینترنتی ماکسیم در شهر مهاباد پلمب شد

با اینکه دادستان کل کشور در زمستان سال گذشته نامه‌ای به تمامی دادستان‌های مراکز استان‌ها فرستاد و دستور داد که شهرداری حق برخورد با تاکسی‌های اینترنتی را تا زمان آماده شدن دستورالعمل نظارت شهرداری‌ها بر فعالیت‌ ...

با اینکه دادستان کل کشور در - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پل سفید استان مازندران - زمستان سال گذشته نامه‌ای به تمامی دادستان‌های مراکز استان‌ها فرستاد و دستور داد که شهرداری حق برخورد با تاکسی‌های اینترنتی را تا زمان - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پل سفید استان مازندران - آماده شدن دستورالعمل نظارت شهرداری‌ها - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پل سفید استان مازندران - بر فعالیت‌ تاکسی‌های اینترنتی ندارد، اما شهرداری شهر مهاباد مانع از فعالیت دفتر تاکسی اینترنتی ماکسیم در این شهر شده - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پل سفید استان مازندران - است.

به گزارش روابط عمومی ماکسیم، سحرگاه یکشنبه، 15 اردیبهشت 98 هنگامی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پل سفید استان مازندران - که کارکنان دفتر مهاباد ماکسیم برای شروع روز کاری به محل کار خود - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پل سفید استان مازندران - مراجعه کردند با بلوک های سیمانی استقرار یافته‌ی شهرداری جلوی در روبرو شدند. اقدامی که - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پل سفید استان مازندران - بنا به گفته ماکسیم «فراتر از سازماندهی امور شهری بوده و شهرداری در اینجا نقش مجری قانون را پیدا کرده است.»

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پل سفید استان مازندران

ممانعت از کسب و کار مشروع و مقابله با فعالیتهای تاکسی آنلاین توسط برخی دستگاه‌ها البته حکایت تازه ای نیست. با شروع به کار تاکسی های اینترنتی، متولیان حمل ونقل شهری در برخی از شهرها ابتدا به - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پل سفید استان مازندران - انکار و نادیده گرفتن این رقیب جدید خود پرداختند اما با تمایل مردم نسبت به این خدمات و استقبال از آنها در شهرهای بزرگ و کوچک کشور، برخوردهای متفاوتی را نسبت به آنها از خود بروز دادند. در برخی شهرها دفاتر را پلمب کردند و در برخی شهرها حتی به دفاتر حمله کردند.

اقدام شهرداری مهاباد در حالی صورت گرفته که روز گذشته کمیسیون امور زیربنایی دولت، تصمیم به تشکیل کارگروهی برای بررسی کارشناسی لایحه اصلاح قانون توسعه - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پل سفید استان مازندران - حمل و نقل عمومی گرفته است و هنوز تصمیم نهایی برای این موضوع اتخاذ نشده است.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پل سفید استان مازندران
نامه تهدید آمیز شهرداری مهاباد به ماکسیم

شهرداری مهاباد در تاریخ 11 اردیبهشت 98 اخطاریه ای به دفتر مهاباد ماکسیم ارسال کرده و در آن این مجموعه را تهدید کرده که در صورت عدم کسب مجوز از سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری از ادامه فعالیت این شرکت ممانعت خواهد شد.اما همانطور که گفته شد دادستان تهران نامه‌ای در این خصوص نوشته و در آن درباره نحوه فعالیت تاکسی‌های اینترنتی اینچنین آورده است:

«... در خصوص ضوابط و شرایط فعالیت شرکت های حمل و نقل مسافر و بار اینترنتی ضمن تاکید بر مفاد آن - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پل سفید استان مازندران - از حیث عدم - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پل سفید استان مازندران - ضرورت صدور پروانه فعالیت و یا هرگونه مجوز دیگر از ناحیه شهرداری ها برای شرکت های حمل و نقل مسافر و بار اینترنتی، از آنجا که طبق تصویب نامه هیئت محترم وزیران، فقط نظارت بر این نوع کسب و کارها بر عهده شهرداری - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پل سفید استان مازندران - ها قرار داده شده است، اما تعیین ضوابط نظارتی موکول به تصویب و ابلاغ دستورالعمل - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پل سفید استان مازندران - مشترک وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت کشور می باشد.» در بخشی دیگر از این بخشنامه آمده است: «مقتضی است تا تصویب ضوابط مربوطه از هرگونه برخورد و ممانعت از  کسب و کار این شرکت ها به درخواست شهرداری ها خودداری بعمل آید.»

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پل سفید استان مازندران

رضا الفت نسب سخنگوی اتحادیه - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پل سفید استان مازندران - کسب و کارهای اینترنتی پیش‌تر در گفتگوی خود با دیجیاتو درباره ضمانت اجرایی شدن این دستور چنین گفته بود:

«در فروردین ۹۷ دادستان کل کشور نامه‌ای را به دادستانی‌های کل کشور ارسال کرد که می‌گفت باید آیین نامه وجود داشته باشد، اما تا زمانی که آیین نامه آماده شود، از ماده ۹ قانون مدیریت - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پل سفید استان مازندران - حمل و نقل شهری - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پل سفید استان مازندران - استفاده شود. شهرداری‌ها هم از همین بهانه استفاده کردند و گفتند تاکسی‌های اینترنتی در کنار مجوز اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پل سفید استان مازندران - باید از شهرداری‌ها هم مجوز بگیرند. عملکرد سلیقه‌ای شهرداری‌های مختلف و پلمب شدن تاکسی‌های اینترنتی در چند شهر مشخص - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پل سفید استان مازندران - کرد که این روش درستی نبوده است. ابلاغیه جدید اما این مسائل را - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پل سفید استان مازندران - حل کرده است.»

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پل سفید استان مازندران

شایان ذکر است سامانه هوشمند درخواست خودرو ماکسیم با این بیانیه اعتراض خود را نسبت به اقدام کاملا غیرقانونی شهرداری مهاباد اعلام کرده، این اقدامات را از طریق مقامات ذی صلاح قضائی به طور جدی پیگیری خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone