🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  4. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28749.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

بلومبرگ از تغییرات احتمالی iOS 13 و مک او اس جدید اپل می‌گوید

اپل قصد دارد در  کنفرانس سالانه توسعه دهندگان، WWDC 2019 از اپلیکیشن ها، قابلیت ها و ابزارهای جدید ویژه توسعه دهندگان رونمایی کند. گزارش جدیدی از بلومبرگ به جزئیات iOS 13، واچ او اس 6، و ...

اپل قصد دارد در  کنفرانس سالانه توسعه دهندگان، WWDC 2019 از اپلیکیشن ها، قابلیت ها و ابزارهای جدید ویژه توسعه دهندگان رونمایی کند. گزارش جدیدی از بلومبرگ به جزئیات iOS 13، واچ او اس 6، و مک او اس 10.15 اشاره کرده است.

WWDC 2019 از 13 تا 17 خرداد ماه برگزار می شود و اپل به معرفی به آپدیت هایی برای سیستم عامل آیفون، آیپد، مک، اپل واچ و اپل تی وی بپردازد. در ادامه به تفکیک سیستم عامل به - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - برخی از مهمترین قابلیت ها و امکانات جدید خواهیم پرداخت.

  iOS 13

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان

  • این نسخه با اسم رمز «یوکان» شناخته می شود. قرار است پس از آن iOS 14 با اسم رمز «آزول» و پشتیبانی از شبکه های 5G و قابلیت های واقعیت افزوده جدید در سال 2020 عرضه شود.
  • نسخه جدید شامل بهبودهایی در سرعت و کاهش باگ ها خواهد بود و انیمیشن های - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - جدیدی برای اجرای مالتی تسکینگ و بستن اپلیکیشن ها در نظر گرفته شده است. ویجت هایی که در سمت چپ صفحه هوم قرار دارند هم ظاهر شسته رفته تری به خود خواهند گرفت.
  • حالت تیره (Dark Mode) که یک رابط کاربری مشکی، خاکستری بهینه شده برای مشاهده در تاریکی است در نظر گرفته شده. کاربر می تواند - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - از کنترل سنتر این قابلیت را فعال کند.
  • اپل در حال آزمایش حالت سوایپ جدید برای کیبورد است که می تواند نمونه ای مشابه با کیبوردهای ثالث یا کیبوردهای اندروید باشد.
  • نسخه بهبود یافته ای از اپلیکیشن سلامتی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - (Health app) مد نظر - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - است که به لطف صفحه هوم جدید نمای کلی بهتری از فعالیت های روزانه کاربر را نمایش می دهد.
  • یک قابلیت جدید امکان استفاده از آیپد به عنوان نمایشگر دوم مک را فراهم می کند. در این حالت کاربران می توانند با استفاده از اپل پنسل، نقاشی کرده یا اعلان های مک را در آیپد مشاهده کنند.
  • اپ Reminders به روز رسانی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - جدیدی را دریافت خواهد کرد تا بهتر بتواند با سایر اپ های برنامه ریزی فعالیت های روزانه (to-do list) موجود در اپ استور رقابت کند. اپ جدید صفحه اصلی با 4 بخش پیش فرض خواهد داشت: کارهایی که امروز باید انجام شوند - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - (tasks to be done today)، تمامی وظایف (all tasks)، وظایف زمان بندی شده (scheduled tasks) و وظایف نشانه گذاری شده (flagged tasks).
  • Screen Time که ابزار اپل برای کنترل استفاده از دستگاه به شمار می رود به قابلیت - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - جدید مجهز می شود که بر اساس آن والدین امکان محدود کردن کودکان - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - برای تماس گرفتن در ساعات خاصی را خواهند داشت. به عنوان مثال می توان محدودیتی برای کودکان تعریف کرد تا در شب تنها قادر به تماس با والدین باشند و نتوانند با اشخاص دیگر تماس بگیرند.
  • اپلیکیشن Books با استفاده از یک بخش نشانگر پیشرفت مطالعه و نیز یک - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - سیستم پاداش دهی، کاربران - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - را به مطالعه بیشتر تشویق می کند.
  • iMessage به روز رسانی جدیدی را تجربه می کند که مشابه با بهبودهای واتس اپ به کاربر امکان انتخاب تصویر پروفایل و نام را می دهد. علاوه بر این می توان تنظیم کرد که - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - چه افرادی بتوانند این موارد را مشاهده کنند. مورد دیگر یک منوی اختصاصی در بخش گفتگو است که اجازه ارسال نسخه استیکر انیموجی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - ها و مموجی ها را می دهد.
  • آپدیت اپلیکیشن مپس فرایند تنظیم و - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - مسیر یابی موقعیت های پر استفاده از جمله منزل یا محل کار را ساده تر می کند. کاربران می توانند - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - گروه هایی از مکان هایی که مکررا به آنها در رفت و آمد هستند را ایجاد و تصاویر آنها را پیوست کنند.
  • اپل سرویس های Find my Friends و Find my iPhone را - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - در یک اپلیکیشن ترکیب می کند.
  • اپلیکیشن Mail به امکان بی صدا - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - کردن ایمیل های مرتبط با یک شخص، مسدود کردن ایمیل های دریافتی از یک مخاطب و سیستم مدیریت پوشه های ساده تر مجهز می شود.
  • حالت خواب به طور گسترده در سطح سیستمی پیاده می شود. در نسخه فعلی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - امکان ردیابی الگوی خواب فراهم شده اما در نسخه جدید این قابلیت با دستگاه های ردیاب دیگر اپل از جمله اپل واچ یکپارچه خواهد شد. علاوه بر این حالت خواب، لاک - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - اسکرین را تیره تر کرده و اعلان ها را غیر فعال می کند.
  • به روز رسانی اپ هوم به عنوان بخشی از خانه هوشمند این شرکت، بیش - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - از پیش با دوربین های امنیتی یکپارچه خواهد شد و کاربران امکان مشاهده موارد ضبط شده قبلی را خواهند داشت.
  • اگر کاربر قصد به اشتراک گذاری یک تصویر یا لینک وبسایتی را داشته باشد، رابط کاربری مخاطبانی که کاربر بیشتر با آنها در ارتباط بوده را پیشنهاد می دهد.
  • اپل در حال آزمایش سیستم مدیریت دانلود خود برای مرورگر سافاری است تا کاربران بتوانند مشابه با کامپیوترها در یک مکان به دانلودها دسترسی داشته باشند. احتمالاً یک سیستم مدیریت دانلود پیشرفته مد نظر است.
  • آیپد قابلیت های ویژه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - را دریافت خواهد کرد. - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - از آن جمله می توان به رابط کاربری به روز - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - شده برای چند وظیفه گی و اجرای چند پنجره و ترفندهایی در صفحه هوم - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - اشاره کرد. کاربران همچنین می توانند بین نسخه های مختلفی از یک اپلیکیشن جابجا شوند.

macOS 10.15

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان

  • اپل قصد دارد  در سال جاری میلادی برخی از اپ های ویژه خود برای آیپدها را به مک بیاورد. از مواردی که به آنها اشاره شده اپ Podcasts و نیز اپلیکیشن جدیدی است که حاصل ترکیب Find my Friends و Find my iPhone خواهد بود.
  • اپ موزیک جدیدی در راه است.
  • سایر نرم افزارهای ویژه اپل که به مک بوک ها می آیند به این ترتیب هستند: اسکرین تایم، افکت ها و استیکرها برای اپ Messages و اپ Reminders  جدید.

واچ او اس 6

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان

  • اپل، اپ استور را به اپل واچ می آورَد تا ساعت هوشمند خود را بیش از پیش مستقل کند.
  • به لطف اپ Voice Memos کاربران می توانند با اپل واچ - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - اقدام به ثبت یاداشت صوتی کنند.
  • اضافه کردن استیکرهای انیموجی و مموجی با قابلیت همگام سازی با آیفون از دیگر موارد خواهد بود.
  • ساعت هوشمند اپل به اپلیکیشن های Books و ماشین حساب مجهز می شود.
  • دو اپلیکیشن سلامتی جدید شامل موردی برای یادآوری استفاده - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - از داروها و پایش دوران قاعدگی خواهد بود.
  • واچ فیس های جدیدی که علاوه بر زمان اطلاعات بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهند در راه هستند. از جمله این اطلاعات، قابلیت نمایش میزان باتری وسایل کمک شنوایی و ابزارهای دیگری برای سنجش میزان نویز و - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - اطلاعات باران هستند. واچ فیس هایی با طراحی گرادیان با امکان انتخاب رنگ توسط کاربر هم در نظر گرفته شده اند.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone