🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  4. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28746.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت با دو ابزار ویژه از آرای مردم در انتخابات سیاسی محافظت می‌کند

مایکروسافت می‌خواهد در آینده برای محافظت از آرای مردم در انتخابات سیاسی، نقش مؤثرتری ایفا کند. به همین خاطر ساعاتی پیش از برگزاری کنفرانس بیلد 2019 از دو سرویس اختصاصی جدید پرده‌برداری کرده: ElectionGuard به ...

مایکروسافت می‌خواهد در آینده برای محافظت - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر قائمشهر استان مازندران - از آرای مردم در انتخابات سیاسی، نقش مؤثرتری ایفا کند. به همین خاطر ساعاتی پیش از برگزاری کنفرانس بیلد 2019 از دو سرویس اختصاصی جدید پرده‌برداری کرده: ElectionGuard به عنوان یک کیت توسعه برای تأیید نتایج انتخاباتی و M365 for Campaigns، یک سرویس تأمین امنیت ایمیل که برای احزاب سیاسی کاربرد خواهد داشت.

در همین راستا غول نرم‌افزاری در حال مذاکره با شرکت‌هایی است که تجهیزات لازم (از جمله ماشین‌های رأی‌گیری) را برای برگزاری انتخابات در آمریکا تأمین می‌کنند. مایکروسافت در تلاش است که این شرکت‌ها با به کارگیری ElectionGuard در این تجهیزات بتوانند محافظت بهتری از آرای مردم داشته باشند. به لطف این کیت توسعه، مسئولین برگزاری انتخابات می‌توانند - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر قائمشهر استان مازندران - به طور تصادفی آرای دریافتی را بازرسی کرده و از عدم دستکاری یا تقلب در آن‌ها اطمینان حاصل کنند.

همچنین با توجه به این که ElectionGuard رأی افراد را رمزگذاری می‌کند، تمام شهروندان هم می‌توانند وارد این سیستم شده تا از دستکاری نشدن رأی خود مطمئن شوند. به گفته مایکروسافت این کیت توسعه ماه آینده منتشر خواهد شد و احتمالا برای - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر قائمشهر استان مازندران - برگزاری انتخابات سال 2020 آمریکا مورد استفاده - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر قائمشهر استان مازندران - قرار خواهد گرفت.

اما M365 for Campaigns هم جزو سرویس‌های ایمیل و تأمین امنیت آی تی مایکروسافت است که می‌توان با پرداخت ماهیانه 5 دلار به خدماتش دسترسی پیدا کرد. حفظ امنیت ایمیل موضوع بسیار حائز اهمیتی است چرا که نفوذ به کمپین‌های انتخاباتی از طریق ایمیل‌های فیشینگ معضل رایجی در انتخابات سیاسی کشورهای مختلف از جمله - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر قائمشهر استان مازندران - آمریکا بوده است.

به گفته مایکروسافت M365 for Campaigns از ماه آینده در اختیار کلیه نامزدهای انتخابات ایالات متحده و سایر نهادهای درگیر در این موضوع قرار خواهد گرفت.

مداخله هکرهای روس در نتایج انتخابات سال 2016 - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر قائمشهر استان مازندران - آمریکا که منجر به پیروزی دونالد ترامپ بر هیلاری کلینتون شد، دلیل محکمی برای سیاستمداران آمریکایی است که استفاده از سیستم‌های محافظتی را با جدیت در دستور کار خود قرار دهند. دولت آمریکا امیدوار است که با بهره‌گیری از تکنولوژی مایکروسافت، از تکرار - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر قائمشهر استان مازندران - تجربیات ناخوشایند انتخابات قبلی جلوگیری نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone