🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28767.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

گزارش ویدیویی از مجمع همراه اول؛ از تحقق رویای دیجیتال تا درآمد ۱۰۰ هزار میلیاردی

مجمع عمومی سالیانه همراه اول روز گذشته (۱۵ اردیبهشت ۹۸) برگزار شد و مدیران بزرگترین اپراتور کشور دستاوردهای خود در سال ۹۷ را با سهامداران به اشتراک گذاشتند. «حمید فرهنگ»، مدیرعامل همراه اول در این ...

مجمع - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مینودشت استان گلستان - عمومی سالیانه همراه اول روز گذشته (۱۵ اردیبهشت ۹۸) برگزار شد و مدیران بزرگترین اپراتور کشور دستاوردهای خود در سال ۹۷ را با - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مینودشت استان گلستان - سهامداران به اشتراک گذاشتند.

«حمید فرهنگ»، مدیرعامل همراه اول در این رویداد اعلام کرد که رشد درآمد این - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مینودشت استان گلستان - اپراتور در سال ۹۷، معادل ۲۱ درصد افزایش داشته و سود خالص نیز افزایشی ۹ درصدی را تجربه کرده - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مینودشت استان گلستان - است.

اما وعده اصلی فرهنگ در این مجمع، رساندن درآمد همراه اول به - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مینودشت استان گلستان - ۱۰۰ هزار میلیارد تومان از ۱۵ هزار میلیارد تومان فعلی بود؛ وعده‌ای که وابستگی شدیدی به برنامه‌ای تحت عنوان «تحقق رویای دیجیتال» دارد. نکته مهم اینجاست هدف همراه اول، می‌تواند تاثیر بسیار مهمی بر اکوسیستم دیجیتالی کشور داشته باشد - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مینودشت استان گلستان - چراکه مدیرعامل این اپراتور اعلام کرد که تا سال - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مینودشت استان گلستان - ۱۴۰۱، این شرکت مبلغی معادل هزار میلیارد تومان را روی کسب‌وکارهای نوپا و استارت‌آپ‌ها سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

اکنون سوال مهم اینجاست که برنامه تحقق رویای - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مینودشت استان گلستان - دیجیتال چیست؟ در این گزارش ویدیویی، توضیح می‌دهیم که همراه اول چگونه تصمیم دارد این وعده را عملی کند و برنامه تحقق رویای دیجیتال چه رویکردی را پیش روی خود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone