🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سلفچگان استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28775.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

فیروزآبادی: ۲۵۰ میلیارد تومان برای مستقل شدن هاتگرام و تلگرام طلایی لازم است

رئیس مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرده که هاتگرام و طلاگرام از همان ابتدا با مجوز به فعالیت خود ادامه دادند، زیرا شرکت حمایت‌کننده از این پیام‌رسان‌ها مسلماً برای فعالیت نیاز به پهنای باند داشته ...

رئیس مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرده که هاتگرام و طلاگرام از همان ابتدا با مجوز به فعالیت خود ادامه دادند، زیرا شرکت حمایت‌کننده از این پیام‌رسان‌ها مسلماً برای فعالیت نیاز به پهنای باند داشته که توسط وزارت ارتباطات تأمین شده است و این دریافت پهنای باند بر مبنای مجوز قوه قضائیه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سلفچگان استان قم - و مرکز بوده است. او همچنین اعلام کرده که مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان برای مستقل شدن این دو پیام رسان وجود دارد که هنوز این رقم از سوی هیچ نهادی از حاکمیت و دولت تامین نشده است.

«سیدابوالحسن فیروزآبادی» امروز در حاشیه امضای تفاهم‌نامه میان شورای عالی فضای مجازی و - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سلفچگان استان قم - شورای عالی انقلاب فرهنگی، در پاسخ به نحوه حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی اظهار کرد:

«در تصمیماتی که در کمیسیون مربوطه در مرکز - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سلفچگان استان قم - ملی داشتیم، بنا شد به دلیل محدودیت در امکانات، از دو یا سه پیام‌رسان بیشتر حمایت نکنیم. البته این بدان معنی نیست که دیگر پیام‌رسان‌ها - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سلفچگان استان قم - صلاحیت ندارند و افراد از اینکه با آنها همکاری کنند نهی شوند.»

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سلفچگان استان قم

فیروز آبادی ارقام حمایتی اعلام شده از تلگرام‌های فارسی را نیز نادرست خواند و تاکید کرد که این اعداد مبالغ نجومی است و صحت ندارد. به گفته او حجم - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سلفچگان استان قم - سرمایه‌ای نزدیک به ۲۵۰ میلیارد تومان برای مستقل شدن - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سلفچگان استان قم - این دو پیام رسان نیاز است ولی هنوز این بودجه از سوی هیچ سازمان دولتی تامین نشده است. وی با بیان اینکه وزارت ارتباطات سروری نخریده که در اختیار تلگرام‌های فارسی قرار دهد افزود: «اگر بوده هم خیلی محدود بوده است و آنطور که بعضی می‌گویند صدها سرور بوده نیست.»

دبیر شورای عالی فضای مجازی در پاسخ به وضعیت تلگرام‌های فارسی پس از حذف آنها از فروشگاه آنلاین گوگل بیان کرد: خبرهای خوبی وجود دارد و به خصوص فشاری - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سلفچگان استان قم - که آمریکایی‌ها وارد می‌کنند باعث شده که سرعت بگیرند و به زودی اعلام می‌کنند که این استقلال اتفاق می‌افتد.

پیام‌رسان‌های داخلی شکست نخورده‌اند

فیروزآبادی ضمن مخالفت با ادعای شکست - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سلفچگان استان قم - خوردن پیام‌رسان‌های بومی تاکید کرد که روند سرعت پیشرفت آنها سریع‌تر خواهد شد: « سرعت تحولات ما در رشد پیام‌رسان‌های داخلی کمتر از سرعت رشد پیام‌رسان‌های خارجی در کشور خودشان نبوده است. البته ما تصوری داشتیم و مردم و مسؤولان انتظار داشتند که ظرف شش ماه یا یک سال به خودکفایی برسیم اما این موضوع زمان برده است. البته من امیدوار به آینده هستم که به زودی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سلفچگان استان قم - با رشد پیام‌رسان‌های داخلی، مردم چشمی به پیام‌رسان‌های خارجی نداشته باشند.»

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سلفچگان استان قم

رئیس مرکز ملی فضای مجازی درباره‌ی موضوع نحوه حمایت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سلفچگان استان قم - وزارت ارتباطات و صداوسیما از پیام‌رسان‌های داخلی گفت: «این مباحث به نوعی سیاسی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سلفچگان استان قم - شده است. - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سلفچگان استان قم - بررسی‌های ما نشان می‌دهد هر دستگاهی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سلفچگان استان قم - به مقدار اختیاراتش کمک کرده، کسانی هم که کمک نکردند - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سلفچگان استان قم - یا گفتند اشکال قانونی وجود دارد - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سلفچگان استان قم - یا به آنها از رده‌های بالاتر مجوز داده نشده است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone