🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  2. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34181.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

روتر وای فای آرچر C2700 تی پی لینک با چیپست اینتل معرفی شد

تی پی لینک به تازگی روتر وای فای آرچر C2700 را معرفی کرده که از چیپست اینتل بهره می برد. این محصول حاصل اولین همکاری تی پی لینک با اینتل است و از چیپست وای فای ...

تی پی لینک به تازگی روتر وای فای آرچر C2700 را معرفی کرده که از چیپست اینتل بهره می برد.

این محصول حاصل اولین همکاری تی پی لینک با اینتل است و از چیپست وای فای خانگی اینتل برای دستیابی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به سرعت 1733 مگابیت در ثانیه (البته در تئوری) بهره می - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - برد. آرچر C2700 از دو باند پشتیبانی می کند، 5 گیگاهرتز با سرعتی که ذکر شد در کنار - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - باند 2.4 گیگاهرتز با سرعت 800 مگابیت در ثانیه.

علاوه بر این ها روتر جدید تی پی لینک خصوصیات رده بالای دیگری را نیز با خود یدک می کشد تا از طریق - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - آنها از پایداری سرعت اطمینان حاصل شود. - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - یکی از این قابلیت ها هدایت کردن باند است تا به این ترتیب دستگاه های متصل، به سیگنال های بهینه هدایت شوند.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

می توانید با استفاده از اپ ویژه ای که ارائه شده، پیکر بندی و کنترل تنظیمات روتر را به دست بگیرید یا حتی به لطف یکپارچه شدن با دستیار صوتی الکسای آمازون - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دستورات صوتی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - برای کنترل دستگاه های هوشمند سازگار را صادر کنید. علاوه بر این آرچر C2700 با IFTTT سازگار است که به واسطه آن می تونید سناریوهایی را برای کنترل دستگاه ها و نرم افزارهای سازگار تعریف کنید. به عنوان نمونه می توانید تعریف کنید که وقتی وارد خانه شدید - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به صورت خودکار چراغ ها - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - روشن شوند.

به لطف چهار آنتن خارجی، آرچر C2700 می تواند به طور همزمان 4 جریان داده را ارسال کند و - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کارایی بالا و بدون تأخیر را برای همه دستگاه های متصل تضمین نماید. علاوه بر این روتر وای فای تی پی لینک به - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - درگاه های USB مجهز شده است

در نهایت - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - باید اشاره کرد که تی پی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - لینک وعده داده در زمستان پیش رو آرچر C2700 را روانه بازار خواهد کرد - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و برای آن قیمت 170 دلاری را در نظر گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone