🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمین استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمین استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  3. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34183.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

مقامات اپل در راستای توسعه فناوری microLED با تولیدکننده تایوانی دیدار کردند

کمپانی اپل احتمالاً به منظور پاسخگویی به تقاضا برای آیفون های بعدی، تولید نمایشگرهای OLED را افزایش خواهد داد اما این شرکت آمریکایی، همین حالا هم به دنبال توسعه نسل جدید فناوری نمایشگر تحت عنوان ...

کمپانی اپل احتمالاً به منظور پاسخگویی به تقاضا برای آیفون - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - های بعدی، تولید نمایشگرهای OLED را افزایش خواهد داد اما - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - این شرکت آمریکایی، همین حالا هم به - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - دنبال توسعه نسل جدید فناوری نمایشگر تحت عنوان «microLED» برای استفاده در محصولات آینده خود است.

به همین جهت مقامات شرکت ساکن کوپرتینو اخیراً با یکی از شرکای تایوانی خود به نام «AUO» (حاصل ادغام شاخه تولید نمایشگر ایسر و شرکت Unipac) ملاقات داشته - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - و روند توسعه فناوری مورد نظر را از نزدیک مشاهده کردند.

لازم به ذکر است - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - که AUO - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - یکی از پیشگامان توسعه فناوری های مربوط به نمایشگر بوده و تا - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - پایان سال - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - پنل های miniLED خود را به بازار عرضه خواهد کرد. اما کمپانی اپل علاقه ای به تکنولوژی مذکور نداشته و منتظر نمایشگرهای برتر microLED است.

مشکل اصلی نمایشگرهای OLED، پدیده burn-in یا سوختگی پیکسل ها است

البته اپل در حال حاضر از پنل های OLED در آیفون X خود بهره می برد که امکان دیزاین تمام صفحه با بریدگی نمایشگر را فراهم می کنند. این پنل ها همچنین نسبت به نمونه های LCD مصرف انرژی کمتری داشته و رنگ مشکی عمیق تری را به نمایش می گذارند. اما مشکل اصلی نمایشگرهای OLED، پدیده burn-in یا سوختگی پیکسل ها است که با گذشت زمان و متناسب با نوع استفاده کاربر بروز می - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - کند.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمین استان مرکزی

علت اصلی بروز پدیده مورد اشاره، وجود مواد ارگانیک در ساختار OLED است که پس از مدتی خواص آنها تغییر می کند. اما پنل های microLED - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - فاقد - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - مواد ارگانیک هستند و در نتیجه مشکل burn-in نخواهند داشت. این نمایشگرها همچنین توانایی دستیابی به روشنایی بیشتری را داشته و مصرف انرژی آنها نیز بهینه تر است.

گفتنی است بر اساس پیش بینی ها، اپل قصد دارد فناوری microLED را ابتدا در نسل پنجم ساعت های هوشمند خود به کار - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - گیرد که در صورت موفقیت، تکنولوژی مذکور - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - به آیفون های سال 2020 نیز راه خواهد یافت و اندک اندک، در تمام محصولات کمپانی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - اپل مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone