🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34182.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

گوگل اسیستنت حالا دو زبان را به طور همزمان می‌فهمد

گوگل رسما اعلام کرده که از امروز به بعد، دستیار گوگل اسیستنت دو زبانه است. این بدان معناست که می‌توانید فرامین خود را بدون وقفه و به دو زبان مختلف به آن بدهید تا خواسته‌هایتان ...

گوگل رسما اعلام کرده که از امروز به بعد، دستیار گوگل اسیستنت دو زبانه است. این بدان معناست که می‌توانید فرامین خود را بدون وقفه و به دو زبان مختلف به آن بدهید تا خواسته‌هایتان را اجابت کند.

همانطور که می‌دانید گوگل اسیستنت توانایی تشخیص زبان‌های زیادی را دارد که انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی و ژاپنی از جمله آن‌ها هستند. ولی تا امروز، هرگز توانایی آن را نداشته که بتواند به طور همزمان دو زبان مختلف را تشخیص بدهد و برای این کار ناچار بودید که زبان پیش‌فرض آن را به طور دستی تغییر دهید.

اما در کنار این موضوع، گوگل اعلام کرده که به زودی اسپیکر هوشمند Google Home Max در کشورهای بیشتری عرضه می‌شود. امروز، نوبت به انگلستان، - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - فرانسه و آلمان رسیده که به جمع سه کشور آمریکا، کانادا و استرالیا بپیوندند، اما به مرور زمان ساکنان کشورهای دیگر هم می‌توانند اسپیکر جدید گوگل را خریداری کنند.

همچنین گوگل اعلام کرده کنترل صوتی از طریق کروم کست را ساده‌تر خواهد کرد. اگر از یک کروم کست - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - به عنوان تلویزیون پیش‌فرض گوگل هوم - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - استفاده می‌کنید، دیگر نیازی نیست که برای گوگل اسیستنت محل پخش تصویر را مشخص کنید. به - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - عنوان مثال، دیگر نیازی نیست بگویید «هی گوگل، سریال Stranger Things را روی تلویزیون اتاق نشیمن پخش کن» بلکه گفتن «هی گوگل، Stranger Things را پخش کن» کفایت می‌کند.

نکته خوب این که گوگل اسیستنت در صورت استفاده روی تلویزیون، قادر است که واکنش‌هایش را به صورت تصویری هم به شما نشان بدهد که می‌تواند خصوصیت بسیار جالب و سرگرم‌کننده‌ای باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone