🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34179.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اولین ایرباد‌های بی سیم سنهایزر ۳۰۰ دلار قیمت خواهند داشت

سنهایزر از ایربادهای بی سیم خود رونمایی کرد که به لطف استفاده از درایور‌های پویای ۷ میلی متری به ارائه‌ی استریوی صدا می‌ پردازند. باطری این ایربادها توان ۴ ساعت شارژدهی دارد، گجت شارژری که ...

سنهایزر از ایربادهای بی سیم خود رونمایی کرد که به لطف استفاده از درایور‌های پویای ۷ میلی متری به ارائه‌ی استریوی صدا می‌ پردازند. باطری این ایربادها توان ۴ ساعت - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - شارژدهی دارد، گجت شارژری که همراه ایرباد است می‌ تواند ظرفیت هشت ساعته‌ی دیگری نیز به آن اضافه کند. این گجت‌ها اواخر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - آبان ماه با قیمت ۲۹۹.۹۵ دلار عرضه خواهند شد.

ایرباد بی سیم سنهایزر از دستیار هوشمند صوتی پشتیبانی می کند. چیزی شبیه به سیری و دستیار هوشمند گوگل. استفاده از دو میکروفون متمرکز کمک می کند تا صدای شما در محیط شلوغ، واضح تر به نظر برسد. این موضوع به شما در زمینه‌ی برقراری تماس های تلفنی و کار با دستیار صوتی کمک شایانی خواهد کرد. همچنین این ایرباد‌ ها از ویژگی ارائه‌ی صوت شفاف پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود شما صدایی شفاف که با صدای محیط بیرون ادغام شده را بشنوید. البته این ویژگی قابلیت فعال شدن یا غیر فعال شدن دارد و زمان هایی مفید است که می خواهید علاوه بر شنیدن موسیقی از محیط اطراف خود هم مطلع باشید.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان

این ایرباد ها همراه با محفظه‌ هایی پارچه‌ای عرضه خواهند شد. خود ایرفون - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - ها دارای بدنه‌ای فلزی و ضد عرق و ضد رطوبت هستند و - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - سوکت شارژر ایرباد‌ ها دارای روکش طلایی و آهنربایی خواهد بود.

ایرباد های بی سیم سنهایزر زیبا و جذاب به نظر می رسند اما نباید از خاطر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - برد که آن ها با قیمتی هنگفت عرضه خواهند شد. قیمتی که به ۳۰۰ دلار می رسد، این دسته از ایرباد ها را در کنار گجت های صوتی Bose - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - و B&O قرار می‌ دهد.

باید به یاد داشته باشیم که شرکت هایی مثل Jabra ایرباد های بی سیم مناسبی عرضه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - می‌ کند (مثلا Elite 65t) که با قیمتی نصف ایرباد بی سیم سنهایزر در بازار موجود هستند. به هر ترتیب باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا ایرباد های بی سیم جدید سنهایزر ارزش این قیمت بالا را دارند یا خیر.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone