🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  5. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12192.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

آمریکا و انگلیس دولت چین را مسئول حمله به مایکروسافت Exchange اعلام کردند

ایالات متحده و انگلیس حمله هکری به سرویس مایکروسافت Exchange را به گروه هکری چین نسبت داده‌اند و این رویکرد را زیر سوال برده‌اند. وزیر امور خارجه انگلیس با انتشار بیانیه‌ای از دولت چین خواسته ...

ایالات متحده و انگلیس حمله هکری به سرویس مایکروسافت Exchange را به گروه هکری چین نسبت داده‌اند و این رویکرد را زیر سوال برده‌اند. وزیر امور خارجه انگلیس با انتشار بیانیه‌ای از دولت چین خواسته به چنین خرابکاری‌های سیستماتیکی پایان دهد.

اسفندماه سال گذشته، مایکروسافت به مشتریان خود هشدار داد مراقب حمله عوامل چینی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر گلستان استان گلستان - به سرورهای سرویس Exchange باشند. اکنون بعد از گذشت چند ماه ایالات متحده، انگلستان و متحدانشان رسما هک سرویس مایکروسافت Exchange را به گروه وابسته به دولت چین نسبت - تعمیرات مایکروفر سام در شهر گلستان استان گلستان - داده‌اند. با حضور سایر کشورها در - تعمیرات مایکروفر سام در شهر گلستان استان گلستان - ارزیابی این حمله هکری،‌ تنش میان کاخ سفید و چین افزایش پیدا کرده است.

ایالات متحده و گروهی از متحدانش اعلام کرده‌‌اند که دولت - تعمیرات مایکروفر سام در شهر گلستان استان گلستان - چین طراح اصلی مجموعه‌ای از - تعمیرات مایکروفر سام در شهر گلستان استان گلستان - حملات باج افزاری مخرب، سرقت داده و حملات جاسوسی سایبری علیه شخصیت‌های دولتی و خصوصی از جمله هک گسترده مایکروسافت - تعمیرات مایکروفر سام در شهر گلستان استان گلستان - Exchange بوده است.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر گلستان استان گلستان

وزیر امور خارجه انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد:

«دولت چین باید - تعمیرات مایکروفر سام در شهر گلستان استان گلستان - به این خرابکاری سیستماتیک سایبری پایان دهد. در غیر این صورت باید نسبت به انجام چنین فعالیت‌هایی پاسخگو - تعمیرات مایکروفر سام در شهر گلستان استان گلستان - باشد.»

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز اعلام کرد که این حمله سایبری از طریق گروه‌های چینی انجام شده - تعمیرات مایکروفر سام در شهر گلستان استان گلستان - و خطرات امنیتی و ضرر اقتصادی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر گلستان استان گلستان - قابل توجهی برای موسسات دولتی و شرکت‌های خصوصی ایجاد کرده است.

براساس بیانیه - تعمیرات مایکروفر سام در شهر گلستان استان گلستان - اتحادیه اروپا، این فعالیت‌ها به گروه‌های هکری Advanced Persistent Threat 40 و Advanced Persistent Threat 31 مرتبط است.

یک مقام ارشد دولت بایدن نیز در این رابطه می‌گوید گروه هکری چین حملاتی را به استرالیا، کانادا، نیوزیلند، ژاپن و ناتو برنامه‌ریزی کرده است. این موضوع می‌تواند باعث افزایش اختلافات و تنش‌های ایالات متحده و چین از زاویه اقتصادی، نظامی و سیاسی شود.

وزارت امور خارجه چین هنوز پاسخی به این بیانیه نداده است. این وزارتخانه ماه مارس با رد اتهامات مطرح - تعمیرات مایکروفر سام در شهر گلستان استان گلستان - شده،‌ چنین مواردی را اتهاماتی بی‌اساس خواند و اعلام کرد که ردیابی و شناسایی عامل حملات سایبری یک مساله بسیار حساس سیاسی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone