🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12187.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ تولید گوشی‌های هوشمند را در پاکستان افزایش می‌دهد

سامسونگ الکترونیکس طی قراردادی با شرکت Lucky Motors Corporation می‌خواهد تا سال ۲۰۲۲ حدود ۸۰ درصد محصولات فروشی خود در بازار موبایل پاکستان را از طریق تولید در داخل خاک این کشور تامین کند. بر ...

سامسونگ الکترونیکس طی قراردادی با شرکت Lucky Motors Corporation می‌خواهد تا سال ۲۰۲۲ حدود ۸۰ درصد محصولات فروشی خود در بازار موبایل پاکستان را از طریق تولید در داخل خاک - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اصفهان استان اصفهان - این کشور تامین کند.

بر اساس اطلاعیه شرکت «لاکی موتورز» که از همکاری - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اصفهان استان اصفهان - مشترک Lucky Corp و Kia Motors به وجود آمده، این شرکت قرار است در کارخانه بندر قاسم در پاکستان که پیش‌تر برای تولید خودرو استفاده می‌شد، به تولید تلفن‌های هوشمند بپردازد. البته این کارخانه برای تولید گوشی دستخوش - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اصفهان استان اصفهان - تغییر و تحولاتی خواهد شد.

تصمیم سامسونگ برای تولید موبایل در پاکستان تا حد زیادی به سیاست جدید دولت این کشور - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اصفهان استان اصفهان - در اجرای طرح تولید گوشی‌های موبایل (MDMP) بستگی دارد. وزارت صنایع و تولید پاکستان چندی قبل طرح MDMP را پیشنهاد کرده بود تا اقتصاد داخلی و بستر رشد صنایع تولیدی را در این کشور تقویت کند.

طبق این - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اصفهان استان اصفهان - برنامه، ۸۰ درصد گوشی‌هایی که در پاکستان فروخته می‌شوند باید تا سال ۲۰۲۲ در داخل خاک این کشور تولید - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اصفهان استان اصفهان - شوند. البته سامسونگ تولید تمام ۸۰ درصد گوشی‌های فروشی در خاک پاکستان را به لاکی موتورز محول نمی‌کند، اما بخش بزرگی از تولیدات این شرکت طی این همکاری به کارخانه لاکی موتورز سپرده می‌شود.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اصفهان استان اصفهان

این استراتژی احتمالا به سامسونگ کمک می‌کند تا زنجیره تامین داخلی قوی‌تری در داخل - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اصفهان استان اصفهان - پاکستان ایجاد کند. از سوی دیگر، کاهش هزینه‌های تولید می‌تواند به عرضه محصولات ارزان‌تر برای بازار پاکستان و افزایش سود این غول کره‌ای منجر شود.

با توجه به این که رقبای چینی سامسونگ از جمله اوپو، ریلمی و ویوو در پاکستان کارخانه دارند و بخشی از گوشی‌های - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اصفهان استان اصفهان - خود را - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اصفهان استان اصفهان - در داخل خاک این کشور می‌سازند، به نظر - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اصفهان استان اصفهان - می‌رسد که کره‌ای‌ها هم با چنین طرحی می‌توانند رقابت - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اصفهان استان اصفهان - در بازار پاکستان را حفظ کنند و حرفی برای زدن در برابر رقبا داشته باشند.

سامسونگ در هند هم سرمایه‌گذاری‌های عظیمی انجام داده و جدیدترین اقدام آن صرف هزینه ۶۵۳ میلیون دلاری برای احداث کارخانه - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اصفهان استان اصفهان - تولید نمایشگر گوشی‌های هوشمند بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دارینا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام وقت بخیر ملک شهر اصفهان تعمیرات دارید
پاسخ: بله در ملک شهر شهر اصفهان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone