🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  4. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39194.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اپل اعتراف کرد سرعت آیفون های قدیمی را عمداً کاهش می دهد

اگر شما هم احساس می کنید آیفون قدیمیتان کند و آهسته شده، اشتباه نمی کنید. ماجرا از این قرار است که آیفون برای حفظ میزان باتری، سرعت کلاک پردازنده را پایین می آورد و این ...

اگر شما هم احساس می کنید آیفون قدیمیتان کند و آهسته شده، اشتباه نمی کنید. ماجرا از این قرار است که - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - آیفون برای حفظ میزان باتری، سرعت کلاک پردازنده را پایین می آورد و این موضوع سبب کاهش سرعت موبایل می شود. پس از تایید بنیان گذار - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - گیک بنچ، حالا اپل نیز با ارسال بیانیه ای این مسئله را صحیح خوانده است.

ابتدا تصور بر این بود که iOS مشکلاتی برای کاربران ایجاد می کند اما بعدها متوجه شدند که با - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تعویض باتری، مشکل برطرف می شود و سرعت موبایل به حالت عادی خود باز خواهد - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - گشت. اما اپل حالا تایید کرده که از زمان - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - iOS 10.2.1 چنین قابلیتی را در سیستم عامل نهادینه کرده تا در صورت ضعف باتری، سیستم عامل کند شود و جلوی از کار افتادن زودهنگام موبایل گرفته شود.

سال گذشته این امکان برای آیفون ۶، ۶ پلاس، ۶ اس، ۶ اس پلاس و SE ارائه شد اما با عرضه iOS 11.2، این امکان در اختیار مالکین آیفون ۷ و ۷ پلاس نیز قرار گرفت و آیفون های بعدی نیز به آن مجهز خواهند شد.

ساده - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ترین راه برای رفع مشکل مورد بحث، تعویض باتری است و نه خرید یک آیفون جدید. در حال حاضر تعویض باتری بخشی از گارانتی اپل به حساب نمی آید و این شرکت از کاربران موبایل های خود ۷۹ دلار از این بابت دریافت می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone