تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  4. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  5. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17129.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۲ پرو مکس با ثبت ۱۱ رکورد عنوان بهترین نمایشگر موبایل را از «دیسپلی‌میت» گرفت

نمایشگر آیفون ۱۲ پرو مکس با کسب بالاترین امتیاز از سایت دیسپلی میت عنوان «بهترین نمایشگر موبایل» را به خود اختصاص داد. دیسپلی میت (DisplayMate) که به صورت تخصصی به بررسی کیفیت و رتبه‌بندی نمایشگرها ...

نمایشگر آیفون ۱۲ پرو مکس با کسب بالاترین امتیاز از سایت دیسپلی میت عنوان «بهترین نمایشگر موبایل» را به خود اختصاص داد.

دیسپلی میت (DisplayMate) که به صورت تخصصی به بررسی کیفیت و رتبه‌بندی نمایشگرها می‌پردازد، عنوان «بهترین نمایشگر موبایل» را به آیفون ۱۲ پرو مکس داد. صفحه نمایش پرچمدار جدید اپل حالا با کسب بالاترین رتبه یعنی +A در صدر جدول بهترین نمایشگرهای موبایل این سایت قرار گرفته است. - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نیشابور استان خراسان - آیفون ۱۱ - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نیشابور استان خراسان - پرو مکس و آیفون XS مکس نیز در گذشته این عنوان را از آن خود کرده‌اند.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نیشابور استان خراسان

دیسپلی میت می‌گوید پس از آزمایش‌ها و بررسی‌های تحلیلی به این نتیجه رسیده که آیفون - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نیشابور استان خراسان - ۱۲ پرو مکس «پیشرفته‌ترین» نمایشگر را دارد که در ۱۱ معیار مختلف رکوردزنی کرده و یا عملکردی بسیار چشمگیر بر جای گذاشته است. به - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نیشابور استان خراسان - گفته این شرکت پرچمدار جدید اپل جزو معدود موبایل‌هایی است که نمایشگر آن دقت فوق العاده بالا و عملکرد - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نیشابور استان خراسان - تقریباً بی‌نقص را ارائه می‌کند.

به گفته دیسپلی میت نمایشگر آیفون ۱۲ پرو مکس در زمینه‌های مختلف از جمله روشنایی، نسبت کنتراست، وضوح، انعکاس و دقت رنگ مطلق، بالاترین - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نیشابور استان خراسان - عملکرد را بر جای گذاشته است. نمایشگر این موبایل در چندین دسته‌بندی از جمله تغییر در دقت رنگ و کنتراست تصویر عنوان «بی نقص» را به خود اختصاص داد.

دیسپلی میت فناوری‌های اختصاصی نمایشگر آیفون ۱۲ پرو مکس مثل True Tone و Night Shift را ستود و اشاره کرد که صفحه نمایش این موبایل حداکثر ۱۰ درصد انرژی کمتری در مقایسه با نمایشگر آیفون ۱۱ پرو مکس مصرف می‌کند.

آیفون ۱۲ پرو مکس به نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED سوپر رتینا XDR با رزولوشن ۲۷۷۸x۱۲۸۴ پیسکل و با تراکم ۴۵۸ پیکسل در هر اینچ مجهز شده است. نسبت کنتراست این نمایشگر ۲۰۰۰۰۰۰:۱ و حداکثر روشنایی آن ۸۰۰ نیت (۱۲۰۰ نیت برای HDR) بوده و فضای - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نیشابور استان خراسان - رنگی عریض - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نیشابور استان خراسان - P3 را پوشش می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آرتین نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
شرکت شما آیا دور و بر ناسیونال نیشابور اعزام کارشناس داره.
پاسخ: بله در ناسیونال شهر نیشابور خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone