🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  2. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  3. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  4. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  5. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43749.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ مبارزین سایه آمدند

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Flippy Hills

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

اگر در Rush Fight «سرعت» حرف - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - اول را می زد، حالا با Flippy Hills باید «دقت» خود - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - را افزایش دهید؛ نزدیک به یک سال - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - از ساخته پیشین استودیوی Woof Games [معرفی دیجیاتو] که موفقیت های زیادی به - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دست آورد می گذرد و اکنون آن ها با Flippy Hills آمده اند تا یک بار دیگر خود را به عنوان یکی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - از بهترین توسعه دهندگان کم کارِ اپلیکیشن های اسمارت فون ها به مخاطبین بشناسند.

همانند Rush Fight، اینجا هم - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تنها با یک انگشت می توانید بازی کنید. در هر مرحله شخصیت اصلی داستان که - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - یک خروس است پشتک هایی زده و باید هنگامی که پای او به زمین رسید، روی صفحه لمسی کلیک نمایید. شاید با ایده جدیدی رو به رو نباشیم ولی سازنده با طراحی خوبه مرحله ها و مهم تر از آن استفاده درست از فیزیک توانسته همین گیم پلی ساده را تبدیل به یکی از سرگرم کننده ترین بازی های ممکن کند.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

Flippy Hills

سازنده: Woof Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 155 / 42.4 مگابایت زبان:

WWE Tap Mania

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

شاید بعد از WWE Immortals [معرفی دیجیاتو] ساخته جدید سگا را بتوانیم بهترین تجربه ممکن برای علاقه مندان به کشتی کج بنامیم. آن هم به - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - فقط یک علت؛ ترکیب جالب سبک اعتیادآور Idle با این - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ورزش. WWE Tap Mania شما را به رینگ مسابقات فرستاده و آنجا تنها باید با کلیک های پیاپی روی صفحه لمسی به دشمنان حمله کنید. جدا از اینکه می توانید با استفاده از کارت های مختلف، مبارزان بیشتری را به میدان مسابقات فرا خوانده و با آن - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ها طعم مبارزات خونین و جذاب را بچشید. اگر از علاقه مندان به سبک Idle هستید، WWE Tap Mania مطمئنا - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - می تواند سرگرم تان کند.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

WWE Tap Mania

سازنده: SEGA قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 383 / 69.15 مگابایت زبان:

Snoopy - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - Pop

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

دو سال پیش کمپانی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - فاکس با The Peanuts Movie دوباره - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نام اسنوپی را روی زبان ها انداخت، انیمیشنی که شاید شوخی هایش کودکانه بود اما می توانست هر کسی را با - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - داستان ساده و شخصیت های دلنشینش جذب کند؛ هنگام تماشای آن ناخودآگاه کودک درون تان بیدار می شد و مبهوت صفحه نمایش می شدید. اگر انیمیشن The Peanuts Movie را دیده اید - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و دل تان برای آن تنگ شده است نگران نباشید.

چون استودیوی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - Jam City با عنوان خوش ساخت Snoopy Pop آمده تا خاطرات خوش گذشته را تکرار کند. گیم پلی بازی را تاکنون بارها در اپلیکیشن های مختلف دیده اید و باید با پرتاب گوی های همرنگ به سمت هم سعی کنید بیشترین امتیاز - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ممکن را به دست بیاورید. اما با وجود این المان های - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کلیشه ای، مطمئنا تجربه Snoopy Pop برای کسانی که با سری انیمیشن های The Peanuts خاطره دارند می تواند جذاب باشد.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

Snoopy Pop

سازنده: Jam City قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 181 / 83 مگابایت زبان:

Triple Agent

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

به یکی از متفاوت ترین بازی های تخته ای سلام کنید؛ Triple Agent! به هر کدام از بازیکن ها یک نقش متفاوت داده و آن ها به دو گروه Agency یا V.I.R.U.S. تقسیم می شوند. در هر دور، بازی اطلاعاتی را به همه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - می دهد و شما با خواندن شان باید - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - یک تصمیم خیلی مهم بگیرید: چه کسی در پایان زندانی شود؟ - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - اگر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - Agency بتواند یک مامور از V.I.R.U.S. بگیرد پیروز خواهد شد.

و در صورتی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - که ماموران Agency گزینه اشتباه را انتخاب کنند و خودشان را به زندان بفرستند، تیم V.I.R.U.S. [آدم بدهای داستان] برنده خواهد شد. با وجود اینکه Triple Agent الهامات زیادی از بازی هایی همانند مافیا یا Werewolves گرفته است اما با المان های مثبتش مطمئنا می تواند سرگرم کننده باشد. جدا از اینکه برای تجربه بازی تنها به یک - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دیوایس احتیاج دارید و همان موبایل بین تمام اعضا می چرخد.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

Triple Agent!

سازنده: Tasty Rook قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 106 / 27 مگابایت زبان:
!

Layton’s Mystery Journey

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

با توجه به سیاست بعضی شرکت های ژاپنی نسبت به عناوین موبایل انتظار، قیمتی بالا برای Layton’s Mystery Journey را داشتیم ولی 16 دلار بیش از پیشبینی هایمان بود. اما خوب، از گذشته گفته اند برای داشتن بهترین تجربه ممکن باید هزینه کنید و - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مجموعه Professor Layton هم همیشه توانسته خودش را به عنوان یکی از بهترین بازی های معمایی/ماجراجویی صنعت گیمینگ بشناسند.

Layton’s Mystery - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - Journey داستان دختر پروفسور Hershel Layton معروف - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به نام Kat را روایت کرده و او بعد از غیب شدن پدرش تصمیم می گیرد تا به جستجویش برود. - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - حالا شما باید در این ماجراجویی مرموز با - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - وی همراه شده و به کمک قابلیت های لمسی اسمارت فون ها، معماهای همیشه خلاقانه مجموعه Professor Layton را حل کنید. بد نیست بدانید بازی جدا از سیستم عامل های موبایل، برای کنسول 3DS و در منطقه ژاپن هم عرضه شده است.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

Layton’s Mystery - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - Journey

سازنده: Level-5 قیمت: 15.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1114 مگابایت زبان:

Shadow Fight 3

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

ببینید کی اینجاست؛ بعد از - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مدت ها سرانجام عنوان مبارزه ای Shadow Fight 3 به اسمارت فون ها آمد. تمام حرف هایمان را - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - با بررسی نسخه بتا - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بازی زده ایم اما بد نیست اینجا هم به دو نکته مهم اشاره کنیم. یکی اینکه خلاف - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - عناوین پیشین توسعه دهنده تصمیم گرفته برای قسمت سوم از آبجکت های سه بعدی استفاده نموده و با عنوانی تقریبا مشابه Mortal Kombat مواجه هستیم. همچنین همانند گذشته تمام شخصیت - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - های داستان - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - هم سایه نیستند. اما نکته دوم، بازی فعلا تنها برای منطقه کانادا عرضه شده و بنابراین برای تجربه آن نیازمند نرم افزارهای تغییر آی پی هستید.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

Shadow Fight 3

سازنده: NEKKI قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 866 - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - / 342 مگابایت زبان:

Dead Rivals

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

هفته گذشته هم به جدیدترین ساخته گیم لافت یعنی Dead Rivals پرداختیم و حالا به بهانه عرضه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نسخه اندروید تصمیم گرفتیم تا - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نگاهی مجدد به آن بیاندازیم. جدا از نام توسعه دهنده و گرافیک بالا، مهمترین علتی که Dead Rivals از - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ماه ها پیش روی زبان ها افتاد الهام - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - فرانسوی ها از بازی معروف Left 4 Dead است؛ در این عنوان آخرالزمانی و اکشن سوم شخص همراهان نقش مهمی را ایفا کرده وبا آن ها می توانید حمام خونی از زامبی ها - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به راه بیاندازید. البته فراموش نکنید که همانند ورژن iOS، نسخه اندروید هم فعلا - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تنها برای فیلیپین عرضه شده است.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

Dead Rivals - Zombie MMO

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 984 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone