🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  2. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  3. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  4. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  5. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43748.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

قیچی آنزیمی، راهکار جدید محققین برای مبارزه با آلزایمر

یکی از محققین علم ژنتیک در دانشگاه بریتیش کلمبیا کشف کرده است که استفاده صحیح از یک قیچی آنزیمی خاص می تواند جلوی بیماری آلزایمر را بگیرد. تحقیقات پیشین نشان داده بود که یک جهش ژنتیکی متداول در ...

یکی از محققین علم ژنتیک در دانشگاه بریتیش کلمبیا کشف کرده است که استفاده صحیح از یک قیچی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - آنزیمی خاص می تواند جلوی بیماری آلزایمر را بگیرد.

تحقیقات - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - پیشین - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نشان داده بود که یک جهش ژنتیکی متداول در میان مردمان اهل ایسلند سبب می شود - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - که آنها کمتر به بیماری آلزایمر مبتلا شوند. در - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مقابل یک جهش ژنتیکی مشابه در - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - میان مردم ایتالیا متداول است سبب می - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شود به طور متوسط آسیب پذیری این گروه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - از افراد در مقابل بیماری زوال عقل بیش از سایرین باشد.

یک جهش ژنتیکی می تواند کلید درمان آلزایمر باشد

دکتر - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - «ویهونگ سانگ» (Weihong Song) و تیم تحقیقاتی اش با توجه به یافته های فوق و این حقیقت که جهش های ژنتیکی اشاره در هر دو ناحیه در روی یک پروتئین خاص صورت می گیرد، دست به یک آزمایش برای یافتن روش درمانی کاملاً جدیدی زدند.

آنها به دو گروه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - از موش ها دو نوع ویروس مختلف را - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تزریق کردند. ویروس اول باعث ایجاد جهشی مشابه جهش ایتالیایی می شد و ویروس دوم جهش ایسلندی را به بار می آورد. هردوی این جهش های ژنتیکی روی یک پروتئین آغازگر (Protein precursor) -که مسئول - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - آغاز سنتز پروتئین دیگری موسوم به «بتا آمیلوئید» (amyloid beta) است- اثر می گذارند.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

بتا آمیلوئید همان پروتئینی است که منجر به ایجاد پلاک در مغز و - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ایجاد علائم بیماری آلزایمر می - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شود. اگر بتوان پروتئین آغازگر را به شیوه درستی برش داد، نتیجه آن تولید بتا آمیلوئیدهایی خواهد بود که طول کوتاهتری - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - داشته و کمتر چسبنده - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - هستند. این مسئله به نوبه خود سبب کاهش احتمال تولید پلاک در سلول های مغزی می شود.

تحقیقات دکتر سانگ و تیم او نشان داد که جهش ژنتیکی ایجاد شده توسط ویروس ایتالیایی روی پروتئین آغازگر سبب می شود آنزیمی موسوم به «BACE1» پروتئین های بتا آمیلوئید را با طول های بیشتر و چسبندگی بالاتر برش دهد، در حالی که جهش ایسلندی دقیقاً برعکس این دستور را به آنزیم مورد اشاره ارسال می کند.

به بیان دیگر، می توان - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - گفت که ارسال فرمان صحیح برای قیچی آنزیمی BACE1 می تواند باعث جلوگیری از ابتلا و یا پیشرفت بیماری آلزایمر در انسان ها شود. این درست بر خلاف روش های درمانی پیشین - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - است که تلاش داشتند به طور کامل جلوی فعالیت آنزیم مورد اشاره را بگیرند.

دکتر سانگ درباره نتایج تحقیق خود می گوید: «اگر ما بتوانیم کنترل کامل این آنزیم را در نحوه برش دادن پروتئین ها به دست بگیریم، می - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - توانیم بدون آسیب زدن به سایر فرایندهای مغز بیماری آلزایمر را کنترل نماییم.»

جزئیات بیشتری در خصوص این تحقیق و نتایج آن در نشریه «The Journal of Neuroscience» به چاپ رسیده - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - است.

- تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone