🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  2. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  3. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35888.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اسپیگن ظاهر نسل اول آیفون و کامپیوتر iMac G3 را به آیفون 10 می آورد [تماشا کنید]

کمپانی اسپیگن به مناسبت دهمین سال تأسیسش با معرفی قاب های جدیدی برای آیفون 10، خاطرات کودکی بسیاری از علاقه مندان به اپل را زنده کرده است. اسپیگن دو قاب برای آیفون 10 معرفی کرده. ...

کمپانی اسپیگن به - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مناسبت دهمین سال تأسیسش با معرفی قاب های جدیدی برای آیفون 10، خاطرات کودکی بسیاری از علاقه مندان به اپل را زنده کرده است.

اسپیگن - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دو قاب برای آیفون 10 معرفی کرده. مدل اول «Classic C1» است که ظاهری شبیه به کامپیوتر - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی -  iMac G3 دارد - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - و دیگری ظاهری مشابه با نسل اول آیفون را به آیفون 10 - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - می دهد.

کامپیوتر iMac G3 - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - در سال 1998 عرضه شد، یک نمایشگر از نوع CRT و 14 اینچی داشت و از پردازنده PowerPC متعلق به IBM بهره می برد. این کامپیوتر در رنگ های متنوعی ارائه شد و در زمان خود طراحی جالب و متفاوتی داشت و به واسطه بدنه شفاف آن می توانستید بسیاری از اجزای داخلی آن را - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مشاهده کنید.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

Classic C1 در 5 رنگ عرضه می شود و بخش شفاف پشت آن به شکلی شبیه به قطعات داخلی آیفون 10 طراحی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شده. این قاب از پلاستیک ساخته - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شده و اندازه بزرگی دارد. به همین دلیل ممکن است در مقایسه با قاب های اصلی ارائه شده توسط اپل، از دید بسیاری از افراد چندان خوش دست به نظر نرسد. البته احتمالاً به - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - خوبی از پس محافظت از گوشی گران قیمت آیفون 10 بر خواهد آمد.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

با این حال شاید بسیاری از ما خاطره ای با iMac G3 بیست ساله نداشته باشیم، در حالی که نسل اول آیفون را به یاد می آوریم. قاب دیگر به نام «Classic One» ظاهری شبیه به اولین آیفون را به آیفون 10 می دهد؛ گوشی هوشمندی که در زمان معرفی توسط استیو جابز، سر ور صدای بسیاری به پا کرد و با اینکه بسیاری به موفقیت این گجت بدون صفحه کلید شک داشتند، در نهایت توانست استانداردهای طراحی گوشی های هوشمند را تغییر دهد.

Classic One مشابه با اولین نسل آیفون ظاهری با دو رنگ مشکی و - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نقره ای را به پشت آیفون 10 می دهد.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

برای مدتی محدود خریداران اولیه - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - می توانند در سایت تأمین سرمایه اولیه ایندیگوگو اقدام به خرید هر یک از دو قاب با قیمت 35 دلار (به - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - جای 80 دلار) کنند.

بنا بر اعلام اسپیگن ارسال قاب ها از ماه - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ژوئن سال جاری (خرداد تا تیر) به خریداران اولیه آغاز می شود.

- تعمیرات لباسشویی بکو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone