🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  4. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  5. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36395.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

چرا در فیلم های هالیوودی کامپیوترها صداهای عجیب و غریب دارند؟

حتماً بارها فیلم هایی که در آنها کامپیوترها صداهای عجیب و غریبی می دهند را دیده اید. صداهایی که شاید زمانی که افرادِ کمی در خانه خود کامپیوتر داشتند، جالب به نظر می رسید. ولی ...

حتماً بارها فیلم هایی که - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گلستان استان گلستان - در آنها کامپیوترها صداهای عجیب و غریبی می دهند - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گلستان استان گلستان - را دیده اید. صداهایی که شاید زمانی که افرادِ کمی در خانه خود کامپیوتر داشتند، جالب - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گلستان استان گلستان - به نظر می رسید. ولی حالا چطور؟ اکنون بسیاری از ما با کامپیوترها کار کرده ایم و می دانیم که این صداها واقعی نیستند. آیا برخی از دست اندر کاران تولید فیلم ها - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گلستان استان گلستان - شعور مخاطبان را دست - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گلستان استان گلستان - کم می گیرند؟

این روزها تقریباً همه به صداهایی که کامپیوترها می دهند و صداهایی که نمی دهند آشنا هستند

به دهه 1980 و حتی 1990 می رویم. بسیاری از تماشاگران فیلم ها در این دوران هرگز کار با کامپیوتر را تجربه نکرده اند. هر کدام از آنها ایده ای از کامپیوترها دارند که گاهی منحصر به فرد است. در دهه 80 تنها 8 درصد از شهروندان آمریکا در منزل خود یک کامپیوتر دارند. در حالی که اکثریت درک کمی از قابلیت های این دستگاه ها و صدایی که توسط - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گلستان استان گلستان - آنها تولید می شود، دارند.

شاید فیلم سازان این دو دهه باید به دلیل دست کم گرفتن شعور - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گلستان استان گلستان - مخاطبان به علت اغراق بیش از حد در صداهای کامپیوترها عذر خواهی کنند. از جمله این موارد، صدای آشنایی است که در فیلم «War Games» محصول سال 1983 شنیده می شود:

مشابه این صدای تایپ کلمات را بارها در فیلم های دیگر نیز شنیده ایم. شاید تولید کنندگان فیلم ها قصد داشتند تماشاگران - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گلستان استان گلستان - را به قابلیت های عجیب این - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گلستان استان گلستان - جعبه مرموز (کامپیوتر) - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گلستان استان گلستان - آگاه کنند.

به دهه 1990 می رویم. حالا همین صداها ظاهر مرموز تر و نمایشی تری پیدا کرده اند. حتی «استیون اسپیلبرگ» مشهور هم در فیلم «پارک ژوراسیک» محصول سال 1993 از این صداها استفاه کرده است:

در ویدیوی دیگری از فیلم «هکرها» محصول سال 1995 اوج استفاده از این صداها را به طرز خنده داری می بینیم.

آیا کامپیوترهای بی صدا بیش از حد حوصله سر بر به نظر می رسند؟

به سال 1997 که می رسیم تنها 36 درصد از شهروندان آمریکایی در منزل خود کامپیوتر دارند. در حالی که این میزان در سال 2015 به 86.8 درصد می رسد. - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گلستان استان گلستان - به این ترتیب اکنون بیشتر افرادی که این فیلم ها را تماشا می کنند، به خوبی از صداهایی که کامپیوترها می دهند و نیز صداهایی که از آنها پخش نمی شود، آگاه هستند. اکنون تقریباً همه می دانند که چرا وقتی که یک فایل را در کامپیوتر باز می کنند، نیازی به تولید صدای «زززززززز» توسط کامپیوتر نیست!

شاید - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گلستان استان گلستان - از طرفداران فیلم «مرد آهنی» باشید، ولی احتمالاً موافق هستید که چنین صداهایی در اولین نسخه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گلستان استان گلستان - این فیلم که در سال 2008 روی پرده رفت، مضحک به نظر می رسند:

در فرای این صحنه های تمسخر آمیز، آیا تصور کرده اید که اگر کامپیوترها واقعاً چنین صداهایی را تولید کنند، چه می شود؟ قطعاً بسیاری از ما تحمل شنیدن دائمی این صداها را نداریم.

با این حال هنوز هم بسیاری از تولید کنندگان فیلم ها علاقه بسیاری به استفاده از این صداها دارند. به عنوان نمونه صحنه هایی از فیلم «بلک هت» محصول سال 2015 را مشاهده کنید:

اما چه دلیلی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گلستان استان گلستان - برای استفاده از این صداها وجود دارد؟ آیا کامپیوترهای بی صدا بیش از حد حوصله سر بر به نظر می رسند؟ آیا کارگردانان می خواهند نسل های پیشین تماشاگرها را جذب کنند؟ آیا این عادت هالیوود قرار است برای همیشه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گلستان استان گلستان - ادامه داشته باشد؟

در نهایت شاید بتوان امیدوار - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گلستان استان گلستان - بود که در - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گلستان استان گلستان - آینده تهیه کنندگان، متخصصین حوزه صدا، کارگردانان و ... کمتر از نویزهای غیر واقعی کامپیوترها در - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گلستان استان گلستان - فیلم ها استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone