🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  5. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36399.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

جعبه ابزار: شش اپلیکیشن مناسب برای ماه رمضان

یکی از بزرگترین مزایای فراگیری تلفن‌های هوشمند، ساده‌تر کردن کارها در عرصه‌های مختلف بوده و مسائل دینی نیز از این مزیت بی‌نصیب نمانده است؛ اگر تا دیروز به دنبال کتاب‌های گوناگون برای یافتن اعمال و ...

یکی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - از بزرگترین مزایای فراگیری تلفن‌های - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - هوشمند، ساده‌تر کردن کارها در - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - عرصه‌های مختلف بوده و مسائل دینی نیز از این مزیت بی‌نصیب نمانده است؛ اگر تا دیروز به دنبال کتاب‌های گوناگون برای یافتن اعمال و دعاهای ماه رمضان می‌گشتید و برای یادآوری اوقات شرعی مجبور بودید آن‌ها را یادداشت کنید، حالا کافیست با یک اپلیکیشن به تمام این اطلاعات دسترسی پیدا نمایید.

تقویم اذان - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - گو - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - بادصبا

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران

  • برنامه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - آفلاین است

«تقویم اذان گو بادصبا» با بیش از 9 میلیون نصب فعال، محبوب‌ترین اپلیکیشن مذهبی ایرانی است که عمده موفقیتش هم به قابلیت پخش اذان برنامه روی گوشی‌های همراه برمی‌گردد. کافیست منطقه زندگی‌تان را در اپ - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - وارد کنید تا اپلیکیشن اوقات شرعی مختلف را یادآوری کند. البته کاربرد بادصبا فقط محدود - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - به پخش اذان نیست.

از زمان عرضه این برنامه تاکنون، توسعه‌دهنده به واسطه افزودن قابلیت‌های بیشتر تا حدودی موفق شده تا کاربران را - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - از بقیه برنامه‌های مذهبی بی‌نیاز کند؛ وجود اعمال و دعاهای - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - روز، قبله‌نما و حتی ابزارهای مدیریتی ساخته - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - موج همراه را تبدیل به یک جعبه ابزار مذهبی کرده است. موج همراه اپ قرآن صوتی حبل المتین نیز ساخته که برای دسترسی به آن در باد صبا، ابتدا باید اپلیکیشن را دانلود کنید.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران

تقویم اذان گو بادصبا

سازنده: موج همراه قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 13.6 مگابایت زبان:

قلم هوشمند ماه رمضان

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران

  • برنامه آفلاین است

بزرگترین نکته مثبت «قلم هوشمند رمضان» تمرکز آن روی ماه مبارک رمضان بوده و به - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - همین خاطر برای کسانی که به دنبال برنامه‌ای فقط برای اعمال و دعاهای همین ماه هستند، برنامه مناسبی به‌شمار‌ - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - می‌رود. قلم هوشمند رمضان - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - تمام دعاهای ماه رمضان را داشته و هر کدام از آن‌ها را که خواستید می‌توانید با صوت و ترجمه گوش دهید. در کنار ادعیه روزانه ماه مبارک رمضان، سوره‌های قرآن نیز به صورت دسته‌بندی در برنامه حضور دارند.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران

قلم هوشمند ماه رمضان

سازنده: صباپ قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 36.5 مگابایت زبان:

ربنا

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران

  • برنامه آفلاین است

اما اگر به دنبال یک اپلیکیشن جامع‌تر نسبت به قلم هوشمند ماه رمضان هستید که بیشتر به اعمال و نکات این ماه بپردازد، شاید - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - گزینه‌ای بهتر از «ربنا» نتوانید پیدا کنید. ربنا در کنار پخش اذان و داشتن دعاهای روزانه رمضان، یک بخش جداگانه هم به احکام روزه و اعمال شب قدر اختصاص داده و اطلاعاتی پیرامون آن‌ها به کاربر می‌دهد.

بنابراین هر وقت دچار شک و شبه‌ای شدید یا خواستید اطلاعات‌تان در این دو زمینه را افزایش دهید، برنامه را باز کرده و - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - به قسمت‌های مربوطه می‌روید. داشتن پیامک‌های مناسبتی، تصاویر مذهبی، ذکر شمار، قبله‌نما و - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - آهنگ‌های مناسبتی گوشی از دیگر قابلیت‌های ربنا به شمار می‌روند.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران

ربنا

سازنده: فناوری اطلاعات لیان قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.5 مگابایت زبان:

شبکه مجازی ختم آنلاین قرآن کریم

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران

  • برنامه آنلاین است

یکی از اعمالی که در ماه رمضان مرسوم است، ختم گروهی قرآن بوده و اپلیکیشن «شبکه مجازی ختم آنلاین قرآن کریم» می‌خواهد به کاربر برای همین کار کمک کند؛ با - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - پیوستن به بقیه کاربران، در ختم قرآن شریک شوید. بعد از نصب برنامه، ابتدا باید ثبت‌نام کنید و بعد از ورود به اپ روی آیکن دست بالای صفحه بزنید تا آیاتی به نمایش درآمده و آن‌ها توسط قاری برنامه خوانده شوند.

بعد از اینکه قاری تلاوت آیاتش تمام شد، یعنی شما آن قسمت از قرآن را خوانده‌اید و بنابراین در ختم شرکت کرده‌اید. البته با تکرار این کار می‌توانید آیات بیشتری را نیز بخوانید. جدا از توانایی انتخاب قاری، همچنین قابلیت این را دارید تا تعداد آیاتی که برای‌ ختم قرآن نشان داده می‌شوند را به دلخواه کم یا زیاد کنید.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران

شبکه مجازی ختم آنلاین قرآن کریم

سازنده: علی دخیل زاده قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 11 مگابایت زبان:

آشپزی با سرآشپز پاپیون

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران

  • برنامه آنلاین و آفلاین است

ماه مبارک رمضان فقط محدود به دعاها و اعمال روزانه نیست و بخش دیگری از آن به درست کردن افطار و سحری باز می‌گردد. اگر به دنبال مناسب‌ترین غذاها برای ماه رمضان هستید تا انرژی‌تان را برای ساعات طولانی حفظ کند، اپلیکیشن «آشپزی با سرآشپز پاپیون» در این راه کمک‌تان می‌کند.

در اپلیکیشن می‌توانید دستور پخت غذاهای مختلفی که بقیه کاربران برای ماه رمضان درست کرده‌اند را ببینید و اگر دوست داشتید شما هم آن را درست کنید. البته آشپزی با - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - سرآشپز پاپیون فقط محدود به ماه رمضان نیست و جدا از پوشش غذاهای بقیه نقاط جهان، به لطف بروزرسانی‌های مناسبتی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - در دیگر ماه‌ها و اعیاد سال نیز به کار می‌آید.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران

آشپزی با سرآشپز پاپیون

سازنده: پاپیون قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 12.2 مگابایت زبان:

کرفس

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران

بیاید تصور کنیم دستور پخت غذایی که دوست داشتید را پیدا کردید و آن را پختید، حالا یک سوال مطرح می‌شود؛ با خوردن این غذا چه مقدار کالری دریافت - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - کرده‌اید؟ «کرفس» - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - یک اپلیکیشن کالری شمار بوده و می‌خواهد به همین سوال جواب بدهد. در برنامه هر غذا - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - یک کالری مشخص دارد و با توجه به تعداد قاشق یا گرمی که از آن خورده‌اید، برنامه کالری دریافت شده را نشان می‌دهد.

برای غذاهایی نیز - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - که در برنامه حضور ندارد می‌توانید کالری تخمینی آن‌ها را وارد کنید. کسانی که احساس می‌کنند برنامه غذایی‌شان در ماه رمضان به‌هم ریخته و کالری بیش از اندازه دریافت می‌کنند، کافیست کرفس را نصب کرده و با آن یک برنامه غذایی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - بهتر برای افطار و سحر بچینند.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران

کرفس (کالری شمار)

سازنده: عینک قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 13.9 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone