🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  5. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36391.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

چگونه پست‌هایمان را در استوری‌های اینستاگرام بازنشر کنیم؟

چند روز پیش بود که اینستاگرام قابلیت «بازنشر پست‌ها» را از حالت آزمایشی خارج و اعلام کرد که از این پس تمام کاربران، می‌توانند به کمک این ویژگی پست‌های قدیمی خود را در استوری‌هایشان باز ...

چند روز پیش بود که اینستاگرام قابلیت «بازنشر پست‌ها» را از حالت آزمایشی خارج و اعلام - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کرد که از این پس تمام کاربران، می‌توانند به کمک این ویژگی پست‌های قدیمی خود را در استوری‌هایشان باز نشر کنند.

البته اینستاگرام برای قابلیت - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بازنشر پست‌ها، کلید - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - یا المان - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تصویری خاصی طراحی نکرده و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از کاربران نتوانند جای این ویژگی تازه از راه رسیده را پیدا کنند.

اما گفتنیست که دسترسی به این - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ویژگی اصلا هم کار سختی نیست و اگر در ادامه این متن همراه ما باشید، - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - خیلی راحت می‌توانید نحوه بازنشر پست‌ها در استوری‌های اینستاگرام را یاد بگیرید.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

فقط بگذارید همین جا به این موضوع اشاره کنم که این قابلیت به صورت - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تدریجی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - منتشر خواهد شد و ممکن است هنوز در دسترس همه کاربران قرار نگرفته باشد. پس اگر متن را خواندید و نتوانستید پست‌هایتان را بازنشر کنید، تعجب نکنید.

برای شروع مسلما باید به سراغ بخشی بروید که پست‌هایتان در آنجا جمع‌آوری شده‌اند. پس یک راست به - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سراغ آیکون پروفایل خود بروید و با فشردن آن وارد صفحه شخصیتان بشوید.

حالا از بین تمام پست‌هایی که منتشر کردید به سراغ آن - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - موردی بروید که - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - قصد بازنشر آن را دارید. سپس کلید موشک شکلی که - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کنار کلید کامنت‌ها قرار گرفته را بفشارید تا پنجره - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - «Send to» برایتان باز شود.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

با باز شدن پنجره Send to، می‌توانید - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ببینید که این بخش حالا میزبان ویژگی جدیدی شده که اینستاگرام آن را «Add Post to Your Story» نامیده است.

حالا فقط کافیست روی آن کلیک کنید تا یک راست وارد ویرایشگر استوری‌ها شوید. ویرایشگری - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که حاوی پست انتخاب شده توسط شماست و می‌توانید در آن عکس‌ خود را به متن، استیکر و کلی المان جالب دیگر مزین کنید.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

پس از اینکه کارتان تمام شد، خیلی راحت می‌توانید - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - با فشردن کلید Send to به بازنشر پست خود بپردازید و کاری کنید که تعداد بازدید‌های آن از شرایط عادی هم بیشتر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone