🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  3. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  4. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36401.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ از اعضای جدید خانواده گوشی های گلگسی J رونمایی کرد

سامسونگ ساعاتی قبل از گوشی میان رده گلکسی اس لایت لاکچری رونمایی کرد. در کنار این گوشی کمپانی کره ای گوشی های ارزان قیمت تر گلکسی J6، J4 و J8 را معرفی کرده است. گلکسی J4 ...

سامسونگ ساعاتی قبل از گوشی میان رده گلکسی اس لایت لاکچری رونمایی کرد. در کنار این گوشی کمپانی کره ای گوشی های ارزان قیمت تر گلکسی J6، J4 و J8 را معرفی کرده است.

سامسونگ برای J4 چیپست اگزینوس 7570 را در نظر گرفته. رم این گوشی 2 گیگابایت به همراه 16 گیگابایت حافظه داخلی است و البته از طریق درگاه کارت حافظه ماکرو اس دی امکان افزایش حافظه جانبی نیز فراهم شده است.

این گوشی از نمایشگری 5.5 اینچی از نوع سوپر AMOLED با نسبت 16 به 9 و رزولوشن 1280 در 720 بهره می برد.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کردکوی استان گلستان

در قاب پشتی J4 دوربینی با حسگر 13 مگاپیکسلی به همراه گشودگی دیافراگم f1.9 قرار گرفته و دوربین سلفی آن - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کردکوی استان گلستان - 5 مگاپیکسلی است. این گوشی با اندروید 8.0 به همراه نسخه 9.0 رابط کاربری ویژه سامسونگ روانه بازارها می شود و از باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

هنوز قیمت گلگسی J4 از سوی کمپانی کره ای اعلام نشده است.

گلکسی J6

چیپست در نظر گرفته شده برای J6 - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کردکوی استان گلستان - جدید اگزینوس 7870 است و در 2 مدل ارائه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کردکوی استان گلستان - می شود: یک نمونه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کردکوی استان گلستان - بهره مند از رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایت. نمونه دیگر با رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایتی.

این گوشی از نمایشگر 5.6 اینچی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کردکوی استان گلستان - از نوع سوپر AMOLED با نسبت 18.5 به 9 با رزولوشن 1480 در 720 پیکسل بهره می برد. همچنین امکان تعبیه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کردکوی استان گلستان - 2 سیم کارت برای آن در نظر گرفته شده است.

دوربین اصلی J6 جدید حسگری 13 مگاپیکسلی به همراه گشودگی دیافراگم f1.9 دارد. در حالی که حسگر دوربین سلفی آن 8 مگاپیگسلی است - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کردکوی استان گلستان - و البته سامسونگ یک فلاش نیز برای دوربین جلویی در نظر گرفته. یک - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کردکوی استان گلستان - باتری 3000 میلی آمپر ساعتی به این گوشی نیرو می دهد و در قاب پشتی یک حسگر اثر انگشت تعبیه شده است.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کردکوی استان گلستان

کمپانی کره ای اندورید 8.0 به همراه نسخه 9.0 رابط کاربری ویژه خود را برای J6 در نظر گرفته، درگاه 3.5 میلی متری هدفون در آن به چشم می خورد و - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کردکوی استان گلستان - به لطف درگاه کارت حافظه ماکرو اس دی امکان افزایش ظرفیت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت فراهم - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کردکوی استان گلستان - شده است.

سامسونگ این گوشی را ابتدا برای ارائه در - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کردکوی استان گلستان - بازار کشورهای جنوب آسیا در نظر گرفته و پس از آن قرار است به سایر کشورها عرضه شود.

گلکسی J6 از فردا در رنگ های طلایی، مشکی و آبی عرضه خواهد شد. قیمت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کردکوی استان گلستان - در نظر گرفته شده برای نسخه بهره مند از رم 3 گیگابایتی معادل با 206 دلار است، در حالی که برای نسخه بهره مند از رم 4 گیگابایتی قیمتی معادل با 242 دلار در نظر گرفته شده است.

گلکسی J8

J8 از چیپست اسنپدراگون 450 بهره می برد - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کردکوی استان گلستان - و تنها در یک مدل بهره مند از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کردکوی استان گلستان - حافظه داخلی ارائه می شود.

J8 نمایشگری 6 اینچی از نوع سوپر AMOLED دارد و رزولوشن - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کردکوی استان گلستان - آن مشابه با J6، به عبارتی 1480 در 720 پیکسل است.

بر خلاف - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کردکوی استان گلستان - J6 که از دوربین اصلی تکی بهره می برد، سامسونگ برای گلگسی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کردکوی استان گلستان - J8 دوربین اصلی دو گانه را در نظر گرفته. حسگرهای این دوربین 16 و 5 مگاپیکسلی هستند که به ترتیب از گشودگی دیافراگم f1.7 و f1.9 بهره می برند.

دوربین جلویی نیز رزولوشنی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کردکوی استان گلستان - 16 مگاپیکسلی (با گشودگی دیافراگم f1.9) دارد و مشابه با J6 یک فلش برای دوربین سلفی در آن به چشم می خورد و در قاب پشتی یک حسگر اثر انگشت نیز قرار گرفته است.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کردکوی استان گلستان

یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی به این میان رده نیرو می دهد و اندورید 8.0 به همراه نسخه 9.0 رابط کاربری ویژه سامسونگ برای آن در نظر گرفته شده. درگاه 3.5 میلی متری هدفون در J8 به چشم می خورد و کاربران می توانند از طریق درگاه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کردکوی استان گلستان - کارت حافظه ماکرو اس دی ظرفیت حافظه جانبی را تا 256 گیگابایت افزایش دهند.

گلکسی J8 قرار است با قیمتی در حدود 279 دلار و از ماه جولای (تیر تا مرداد) روانه بازار شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone