🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  2. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  3. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36408.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت کمپانی فعال در زمینه مکالمه مبتنی بر هوش مصنوعی را تصاحب می کند

مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که استارتاپ فعال در حوزه مکالمه مبتنی بر هوش مصنوعی «Semantic Machines» را تصاحب می کند. بنا بر گفته های مایکروسافت هدف از این موضوع استفاده از قابلیت های استارتاپ یاد ...

مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که استارتاپ فعال در حوزه مکالمه مبتنی بر هوش مصنوعی «Semantic Machines» را تصاحب می کند.

بنا بر گفته های مایکروسافت هدف - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - از این موضوع استفاده از قابلیت های استارتاپ یاد شده برای بهبود دستیار صوتی کورتانا و نیز چت بات هایی از جمله «XiaoIce» است.

Xiaoice ربات مجازی هوشمندی است که ابتدا برای کاربران چنیی از سوی مایکروسافت - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ارائه شده و می تواند به حرف های آنها گوش فرا داده و در هر موقعیت نیز پاسخ های مناسبی ارائه کند. این دستیار تاکنون حدود 30 میلیارد مکالمه در کشورهای مختلف انجام داده است.

Semantic Machines شرکت خود را این گونه تشریح می کند: توسعه دهنده فناوری های اساسی به این منظور که انسان ها بتوانند به طور طبیعی با کامپیوترها تعامل بر قرار کنند. این - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - استارتاپ توسط کارآفرین - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - «دان روث»، پروفسور «دان کلِین» از دانشگاه برکلی و پروفسور «پِرسی لیانگ» از - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دانشگاه استنفورد رهبری می شود.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی
تیم اعضای Semantic Machines

بنا بر گفته «»دیوید کو»، کارمند ارشد فناوری - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - در بخش هوش مصنوعی مایکروسافت، با به تملک در آمدن این شرکت قرار است مرکز ویژه ای در شهر برکلی ایالت کالیفرنیا - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - راه اندازی شود که رابط های زبانی را متحول کند.

به گفته او با ادغام فناوری های Semantic Machines با پیشرفت هایی که مایکروسافت در زمینه هوش مصنوعی به آن دست یافته، ارائه تجربه کاربری سازنده تر، طبیعی تر و قدرتمندتری هدف گذاری شده است. به این ترتیب محاسبات مربط با مکالمه به مرحله جدیدی ارتقا پیدا خواهد کرد.

اکنون بیش از 2 دهه است که مایکروسافت روی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - توسعه فناوری های تشخیص گفتار و - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - زبان های طبیعی تمرکز کرده. این کمپانی قصد دارد فناوری های - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مورد بحث را به گونه ای توسعه دهد که کامپیوترها در تمام دنیا قادر به شنیدن، دیدن، صحبت و نیز درک کردن انسان ها باشند.

 

تماشا کنید: پلان؛ هوش مصنوعی چگونه ما را زیر نظر می گیرد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone