🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  4. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  5. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36394.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

1 میلیارد یا 28 میلیون دلار؛ سامسونگ به اپل چه خسارتی را پرداخت می کند؟

اپل از سال 2011 سامسونگ را به دلیل نقض چندین پتنت به دادگاه کشانده بود. در هفته پیش دو کمپانی راهی دادگاه تجدید نظر شدند تا مبلغ غرامت نهایی که قرار است سامسونگ به اپل ...

اپل از سال 2011 سامسونگ را به دلیل نقض چندین پتنت به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گالیکش استان گلستان - دادگاه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گالیکش استان گلستان - کشانده بود. در هفته پیش دو کمپانی راهی دادگاه تجدید نظر شدند تا مبلغ غرامت نهایی که قرار است سامسونگ به اپل بپردازد مشخص شود.

اپل ادعا می کند سامسونگ به نقض حقوق 5 پتنت اقدام کرده که 3 مورد از آنها به طراحی دستگاه های هوشمند ارتباط دارند. در حال حاضر سامسونگ گناهکار شناخته شده. با این حال - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گالیکش استان گلستان - اپل مدعی است که این مبلغ غرامت بیش از یک - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گالیکش استان گلستان - میلیارد دلار است، ولی سامسونگ نظر متفاوتی دارد و معتقد است - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گالیکش استان گلستان - که باید تنها مبلغی 28 میلیون دلاری بپردازد.

این اختلاف از آنجایی ناشی می شود که اپل اعتقاد دارد جریمه باید بر تمامی گوشی های هوشمندی اعمال شود که شامل نقض پتنت ها شده اند. در حالی که سامسونگ می گوید خسارات ناشی از نقض پتنت نباید بر اساس کل میزان فروش دستگاه باشد، بلکه تنها باید آن بخشی از فروش را در بر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گالیکش استان گلستان - گیرد که - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گالیکش استان گلستان - بر اثر نقض مورد بحث تحت تأثیر قرار گرفته است.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گالیکش استان گلستان
فرم ویژه هیئت منصفه که باید در آن بر اساس هر گوشی هوشمند سامسونگ که سه مورد از پتنت ها را نقض کرده، میزان خسارت مشخص شود. فرم دیگری نیز به مبالغ مرتبط با دو پتنت دیگر اشاره دارد.

اکنون پس از برگزاری جلسات تجدید نظر اخیر، تصمیم در مورد این پرونده به 8 عضو هیئت منصفه بستگی دارد. این افراد باید استدلال های ارائه شده را بررسی کرده و بر اساس آنها محاسبات را انجام دهند. به صورت خلاصه آنها باید یک کار (ظاهراً) ساده را انجام دهند: لیستی از مدل های گوشی های ناقض پتنت را در یک سو قرار داده و در سوی دیگر میزان بدهی سامسونگ به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گالیکش استان گلستان - اپل بر اساس - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گالیکش استان گلستان - هر گوشی را در نظر بگیرند.

وکلا اعلام کرده اند، برای شنیدن یادداشت های هیئت منصفه آماده هستند. همچنین قاضی «لوسی کو» در این باره اعلام - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گالیکش استان گلستان - کرده که اگر مشورت هیئت منصفه بیش از چند روز طول بکشد شگفت زده خواهد شد.

«تام انگلنِر»، وکیل فعال - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گالیکش استان گلستان - در حوزه مالکیت معنوی که البته وابستگی به این پرونده ندارد معتقد است:

«چه اپل با یک میلیون دلار یا نیمی از آن این موضوع را ترک کند، من تصور می کنم پیام این موضوع به گوش شرکت ها رسیده: پتنت های طراحی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گالیکش استان گلستان - موضوع عجیب و غریبی نیست، اما سلاح هایی ارزشمند برای حفاظت از محصولات با طراحی خوب هستند».

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نانا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوبید؟ سایت ***** مایکروفر الکترو لوکس EJ28K251.BB شما را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone