🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36400.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

به دنبال تصویب قانون حمایت از حریم خصوصی افراد در فضای مجازی

«رسول سراییان» رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران  از دغدغه حریم خصوصی کاربران اینترنتی گفته و خبر تصویب قانون حمایت از حریم خصوصی کاربران رد فضای مجازی و نیز امکان پیگیری تخلفات پیرامون این مساله را ...

«رسول سراییان» رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران  از دغدغه حریم خصوصی کاربران اینترنتی گفته و خبر تصویب قانون حمایت از حریم خصوصی کاربران رد فضای مجازی و نیز امکان پیگیری تخلفات پیرامون این مساله را اعلام کرده است. او تاکید کرده که این قوانین نسبی هستند ولی در هر حال تا سه ماه آینده - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - به تصویب نهایی خواهند رسید و همانطور که در بسیاری از کشورهای جهان، قانون حریم شخصی تعریف شده، در ایران هم این موضوع تعریف خواهد شد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هدف از تدوین این قانون را اعتمادسازی برای کاربران در راستای امنیت اطلاعات شان در فضای مجازی و نیز امکان پیگیری تخلفات در این فضا عنوان کرد:

«پیش نویس این لایحه با همکاری مرکز ملی فضای مجازی، مرکز پژوهش های مجلس، پژوهشگاه قوه قضاییه و نیز سازمان فناوری اطلاعات ایران در حال نهایی سازی است. و پیش بینی می شود لایحه مورد نظر تا سه ماه آینده تدوین و برای قانونی شدن و تصویب به مجلس ارسال شود.»

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر گنبد کاووس استان گلستان

او می‌گوید که لایحه حمایت از حریم خصوصی کاربران در فضای مجازی یکی از پنج لایحه حقوقی فناوری اطلاعات است که توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران در حال تدوین برای ارائه به دولت و مجلس است:

«موضوع اعتمادسازی کاربران و جلوگیری از سوءاستفاده از دیتای کاربران - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - فضای مجازی و نیز امکان پیگیری تخلفاتی که در این فضا رخ می دهد از جمله محورهایی است که در این لایحه برای آن ساز و کار در نظر گرفته شده است.»

«مهدی واعظی» کارشناس امنیت اطلاعات ضمن خشنودی از این اتفاق به دیجیاتو می‌گوید که حریم کاربران کشور در فضای مجازی در حال حاضر علنا وجود ندارد و بسیاری از مردم وقتی دم از آن زده می‌شود با تمسخر به این واژه نگاه می‌کنند در حالی که این فضا به تعبیر او همانند یک خانه شیشه‌ای زندگی ما را برای همگان نمایان ساخته است:

«در این بین اپراتورها و برخی شرکت‌های تبلیغاتی (دیجیتال مارکتینگ) بیشتر از بقیه سازمان‌ها از این موضوع سودجویی می‌کنند و با وجود تذکرات تندی که وزیر ارتباطات به آنها داده، هنوز هم مشکل - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - پابرجاست. زمانی که کاربر پشت کنکوری از همه جا بی خبر ناگهان پیامکی مبنی بر کلاس‌های آمادگی کنکور می‌گیرد، مشخص است که اطلاعاتش در جایی درز شده و این موضوع در ایران هیچ‌گونه راهی برای پیگیری ندارد.»

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر گنبد کاووس استان گلستان

این کارشناس امنیت بنگاه‌های بزرگ دیجیتال مارکتینگ و بده بستان‌های آنان با اپراتورها و دیگر ارگان‌ها بزرگترین تهدید کاربران و تجاوز به حریم خصوصی آنها عنوان می‌کند و معتقد است که شاید در نگاه اول - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - این یک مساله به ظاهر ساده باشد ولی کار در برخی مواقع بیخ پیدا می‌کند:

«مردم به پیامک‌هایی که برای آنها می‌آید توجه داشته باشند، ناگهان می‌بینید حسابی به نام شما باز شده و یا شماره سیم کارتی به نامتان ثبت شده و هر اتفاقی ممکن است بیفتد و از نظر قانون هیچ چیز جز کوتاهی شخص این وسط مقصر نیست. تا وقتی این نواقص قوانینی وجود دارد، مردم هم باید محتاط‌تر عمل کنند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone