تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  3. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  4. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  5. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43520.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

انتشار رندرهای بیشتر از موبایل پیکسل اکس ال 2 در دو رنگ آبی و نقره ای

روز گذشته به لطف رندری که از سوی وب سایت «اندروید پلیس» منتشر شد توانستیم نیم نگاهی به طراحی تقریباً نهایی اسمارت فون گوگل پیکسل اکس ال جدید داشته باشیم؛ موبایلی 6 اینچی که بنابر ...

روز گذشته به لطف رندری که از سوی وب سایت «اندروید پلیس» منتشر شد توانستیم نیم نگاهی به طراحی تقریباً نهایی اسمارت فون گوگل پیکسل اکس ال جدید داشته باشیم؛ موبایلی 6 اینچی که بنابر گزارش ها، توسط ال جی تولید می شود.

پیکسل اکس ال 2017 (یا - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - پیکسل اکس ال 2) - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - که انتظار - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - می رود طی فصل پاییز رونمایی شود، در همان - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - سه رنگی به دست مشتریان خواهد رسید که نسل قبلی این موبایل ها پیشتر با آنها به بازار عرضه شده بودند؛ یعنی مشکی، آبی و نقره ای.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

در حالی که رندر دیروز، مدل مشکی رنگ دستگاه را نشان می داد، حالا افشاگر Benjamin Geskin نیز در توییتر دست به کار شده و تصاویری از پیکسل اکس ال نسل بعدی در دو رنگ آبی و نقره ای منتشر کرده. این رندرهای تازه، شباهت زیادی به رندر روز - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - گذشته دارند و بنابراین، طراحی تقریباً نهایی دستگاه را به همراه حاشیه کم نمایشگر به نمایش در می - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - آورند.

به عنوان یادآوری باید گفت که پیکسل اکس ال جدید 6 اینچی، موبایلی تخت خواهد بود اما شیشه ای که - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از آن محافظت می کند، احتمالاً در دو طرف شکلی خمیده به خود می گیرد. این دستگاه احتمالاً در ماه - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اکتبر سال جاری میلادی معرفی می شود و انتظار - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - می رود شاهد معرفی نسل دوم پیکسل با نمایشگر 5 اینچی نیز باشیم.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone