تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  4. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  5. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30199.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

لپ‌تاپ گیمینگ Zephyrus S با گرافیک سری RTX 2080 معرفی شد

ایسوس از نسخه ۱۷ اینچی Zephyrus S با شماره مدل GX701 رونمایی کرده که از پردازشگر گرافیکی بسیار قدرتمند بهره می برد. GX701 نخستین نوت‌بوک ایسوس با گرافیک سری RTX 20 است که توانایی پشتیبانی از انویدیا RTX 2080 ...

ایسوس از نسخه ۱۷ اینچی Zephyrus S با شماره مدل GX701 رونمایی کرده که از پردازشگر گرافیکی بسیار قدرتمند بهره می برد.

GX701 نخستین نوت‌بوک ایسوس با گرافیک سری RTX 20 است که توانایی پشتیبانی از انویدیا RTX 2080 را هم دارد. هرچند این دستگاه باریکترین نسخه ۱۷ اینچی ایسوس به حساب می آید اما ضخامت ۱۸.۷ ملی متری آن کمی از مدل - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - قبلی این - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سری بیشتر است.

از ستون های پردازشZephyrus S GX701 باید به پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7-8750H، پردازشگر گرافیکی RTX 2080 Max-Q با ۸ گیگابایت رم اختصاصی و تا ۲۴ گیگابایت رم اشاره کرد. نمایشگر ۱۷.۳ اینچی این محصول مانند ROG Mothership از رزولوشن 1080p، نرخ رفرش فوق العاده ۱۴۴ هرتز، - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - زمان پاسخگویی ۳ میلی ثانیه و قابلیت G-SYNC بهره می برد. این نمایشگر علی رغم رزولوشن پایین از سرعت بالا و حاشیه های اندک بهره می برد تا جایی که در بدنه مدل های ۱۵ اینچی جاخوش کرده است.تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقیایسوس مدعی است که بازار - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - لپ تاپ های ۱۷ اینچی به - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سرعت در حال رشد بوده که دلیل آن کاهش ابعاد، وزن و قیمت این محصولات است.

این دستگاه - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - قابلیت شارژ شدن از طریق پورت USB-C را - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دارد بنابرین نیاز به همراه داشتن - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - همیشگی آداپتور ۲۳۰ واتی آن نخواهید داشت. کمپانی سازنده هنوز قیمت این محصول را اعلام نکرده اما - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - احتمالا تا پایان سال جاری از راه می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone