🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  3. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  4. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11936.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

احتمال معرفی نمایشگر هوشمند آموزشی هواوی مجهز به دوربین پاپ آپ [تماشا کنید]

هواوی تیزر تبلیغاتی از نمایشگر هوشمند با هدف کاربری آموزشی و مجهز به دوربین پاپ آپ منتشر کرده و به نظر می‌رسد قصد دارد این محصول جدید را در رویداد رونمایی آتی خود معرفی کند. ...

هواوی تیزر تبلیغاتی از نمایشگر هوشمند با هدف کاربری آموزشی و مجهز به - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اسدآباد استان همدان - دوربین پاپ آپ منتشر کرده و به نظر می‌رسد - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اسدآباد استان همدان - قصد دارد این محصول جدید را در رویداد رونمایی آتی خود معرفی کند.

تا مراسم رونمایی سری P50 توسط - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اسدآباد استان همدان - هواوی تنها چند روز باقی مانده است - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اسدآباد استان همدان - اما گوشی‌های هوشمند تنها محصولاتی نیستند که در این مراسم معرفی می‌شوند.

نام نمایشگر هوشمند آموزشی هواوی برای اولین‌بار همراه با ساعت هوشمند مخصوص کودکان در لیست درز کرده از محصولات - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اسدآباد استان همدان - آتی این شرکت جهت - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اسدآباد استان همدان - رونمایی در مراسم ۷ مرداد ماه مشاهده شد. اگرچه هواوی در حال حاضر تبلت‌های مخصوص کودکان را به بازار عرضه می‌کند، اما - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اسدآباد استان همدان - برای اولین‌بار است که نمایشگر آموزشی برای آن‌ها توسعه داده است. همان طور که انتظار می‌رود، محصول گفته شده از - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اسدآباد استان همدان - سیستم‌عامل HarmonyOS به صورت پیش‌فرض استفاده کند.

نمایشگر هوشمند آموزشی جدید هواوی از دوربین پاپ آپ بهره می‌برد که تاکنون بیشتر در موبایل‌های هوشمند شاهد استفاده از آن بوده‌ایم. بدنه دستگاه از جنس آلومینیوم خواهد بود و فریم ضخیم مسطح در حاشیه صفحه نمایش همراه با کلیدهای پاور و صدا دیده می‌شود؛ در واقع ظاهر محصول تداعی کننده یک تبلت بزرگ همراه با پایه است. هواوی به صورت هوشمندانه، بلندگوها را در فضای مثلثی شکل روی پایه دستگاه قرار داده است.

دوربین سلفی پاپ آپ به حسگر ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است که قرارگیری لولا در قسمت پایینی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اسدآباد استان همدان - آن، امکان تغییر زاویه را فراهم کرده است. البته دوربین دیگری در گوشه بالایی سمت راست دستگاه قرار گرفته است. سایر جزئیات مرتبط با نمایشگر هوشمند آموزشی جدید هواوی مشخص نیست و برای اطلاع از ویژگی‌های فنی در کنار قیمت‌گذاری آن باید تا هفته آینده برای مراسم رونمایی رسمی هواوی از محصولات جدیدش صبر کنیم. همچنین انتظار می‌رود که هواوی اقدام به معرفی ساعت هوشمند مخصوص کودکان 4X Pro در کنار هواوی بند ۶ پرو و یک تلویزیون هوشمند جدید کند و البته سری موبایل‌های P50 گل سرسبد مراسم خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone