🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  2. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  4. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11937.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

کورنینگ از نسل جدید گوریلا گلس برای لنز دوربین موبایل‌ رونمایی کرد [تماشا کنید]

کورنینگ نسل جدید گوریلا گلس DX و +DX را جهت استفاده روی لنز دوربین موبایل با هدف عملکرد بهتر اپتیکال، افزایش مقاومت در برابر خط و خش، دوام بهتر و انتقال نور بیشتر معرفی کرد. ...

کورنینگ نسل جدید گوریلا گلس DX و +DX را جهت استفاده روی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اصفهان استان اصفهان - لنز دوربین موبایل با هدف عملکرد بهتر اپتیکال، افزایش مقاومت در برابر خط و خش، دوام بهتر و انتقال نور بیشتر معرفی کرد.

کورنینگ (Corning) از شرکت‌های نامدار در زمینه ساخت پوشش‌های محافظ شیشه‌ای و سرامیکی برای دستگاه‌های مختلف از جمله صفحه نمایش موبایل‌های هوشمند محسوب می‌شود. 

به نظر می‌رسد که رقابت افزایش تعداد لنزهای دوربین در آینده‌ای نزدیک متوقف نمی‌شود و تولیدکنندگان موبایل‌ها با افزودن به تعداد لنزها، سعی دارند کیفیت تصویربرداری در محصولات خود را افزایش دهند. همچنین بزرگ شدن - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اصفهان استان اصفهان - اندازه لنزها نسبت به گذشته موجب شده است تا احتمال - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اصفهان استان اصفهان - آسیب به آن‌ها در استفاده روزمره افزایش پیدا کند. شرکت Corning در همین راستا «Gorilla Glass with DX» را در کنار +DX معرفی کرده است که شاهد بهبود عملکرد اپتیکال، افزایش مقاومت در برابر خط و - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اصفهان استان اصفهان - خش و دوام بیشتر هستند و می‌تواند نور بیشتری را نسبت به گذشته از محیط اطراف خود به سمت حسگر عبور دهند.

از نظر فنی، گوریلا گلس DX چندان محصول جدیدی به شمار نمی‌رود و Corning، مدل دیگری از آن را در سال ۲۰۱۸ برای استفاده در ساعت‌های هوشمند به بازار عرضه کرده بود. اما سازنده ادعا دارد که تغییر کاربری - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اصفهان استان اصفهان - به سوی استفاده در لنز دوربین گوشی‌های هوشمند موجب شده است تا با چالش‌های جدیدی روبه‌رو شوند؛ زیرا علاوه بر نیاز به افزایش - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اصفهان استان اصفهان - مقاومت شیشه به خط و خش، باید نور بیشتری را نیز از خود عبور می‌داد و این دو ویژگی معمولاً در نقطه مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. نحوه دستیابی به هدف گفت شده - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اصفهان استان اصفهان - در ویدیوی بالا توضیح داده شده است.

طبق گفته Corning، گوریلا گلس DX و +DX می‌توانند ۹۸ درصد نور محیط را عبور دهند و در عین حال عملکرد مشابه با سایر پوشش‌های محافظ قبل از خود را ارائه دهند. برای مقایسه می‌توان به پوشش‌های محافظ ضد بازتاب در محصولات قدیمی‌تر اشاره کرد که تنها می‌توانستند ۹۵ درصد از نور محیط را از خود - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اصفهان استان اصفهان - عبور دهند. افزایش میزان نور عبوری در کنار کاهش مقدار بازتاب می‌تواند در نهایت به بهبود عملکرد دوربین موبایل‌ها منتهی شود. همچنین ممکن است به جمع‌آوری داده‌های بیشتر برای فرایندهای محاسباتی مورد استفاده در تصویربرداری با - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اصفهان استان اصفهان - گوشی‌های هوشمند، کمک کند.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اصفهان استان اصفهان

سازنده سری جدید گوریلا گلس اعلام نکرده است که کدام گوشی‌ها در ابتدا شاهد حضور آن خواهند بود؛ اما به نظر می‌رسد سامسونگ اولین شرکتی است که از پوشش گوریلا گلس DX در لنز محصولات خود استفاده می‌کند. با توجه به نزدیک شدن به مراسم رونمایی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اصفهان استان اصفهان - سامسونگ از دستگاه‌های جدیدش، می‌توانیم انتظار شنیدن نام شیشه‌های جدید - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر اصفهان استان اصفهان - Corning را نیز داشته باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone