تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  2. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  5. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20803.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

افشای تصاویر و مشخصات وان پلاس نورد توسط بنیانگذار شرکت

موبایل وان پلاس نورد هفته آینده رسما رونمایی و عرضه خواهد شد، و حالا تولیدکنندگان این میان رده نسخه نهایی آن را در ویدیویی آنلاین به نمایش گذاشتند. طی چند هفته گذشته، کمپانی وان پلاس ...

موبایل وان پلاس نورد هفته آینده رسما رونمایی و عرضه خواهد شد، و حالا تولیدکنندگان این میان رده نسخه نهایی آن را در ویدیویی آنلاین به نمایش گذاشتند.

طی چند هفته گذشته، کمپانی وان پلاس به صورت جسته و گریخته گوشه‌هایی از میان رده جدیدش به اسم - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران - «نورد» را نمایش داده و - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران - تاکنون - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران - با - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران - برخی از مشخصات آن آشنا شده‌ایم. حالا طی جدیدترین مصاحبه‌ای که »کارل پی» هم‌بنیانگذار وان پلاس با «مارکوس براونلی» یوتیوبر حوزه تکنولوژی داشته، نسخه‌ای نهایی از گوشی مورد بحث به تصویر کشیده - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران - شده و در مورد ویژگی‌های روز موبایل‌های هوشمند و اهمیت آنها صحبت به میان آمده است.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران

بر اساس آنچه در این ویدیو می‌بینیم، وان پلاس نورد در دو رنگ خاکستری و سبزآبی روانه بازار خواهد شد. شیشه نمایشگر کمی خمیده - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران - بوده و دوربین اصلی چهارگانه است. ترکیب چیدمان لنزهای پشت بدنه به صورت عمودی و مشابه با الگوی بسیاری از گوشی‌های فعلی وان پلاس بوده، با این - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران - تفاوت که محل قرارگیری‌اش - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران - تغییر کرده. دوربین سلفی هم متشکل از - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران - دو لنز در گوشه نمایشگر است.

در کناره‌های بدنه درگاه USB-C، میکروفن اصلی، دکمه‌ها، اسپیکر و ورودی سیم کارت دیده می‌شود، اما متاسفانه جک هدفون برای این موبایل تعبیه نشده. کارل پی در - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران - ابتدا طرح‌های پیشین این موبایل (که قبلا نمایش داده شده بود) را نشان می‌دهد، اما طراحی نهایی لازم بوده تغییر کند و به همین خاطر موعد عرضه - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران - گوشی به - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران - تاخیر افتاده.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران

یکی از - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران - نکاتی که در جریان این ویدیو مورد اشاره قرار گرفت این است که گوشی وان پلاس نورد فاقد استاندارد مقاومت در برابر آب خواهد بود. در دیگر بخش‌ها گفته - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران - شد این موبایل از نمایشگر امولد با نرخ رفرش ۹۰ هرتز برخوردار بوده، و از چیپست اسنپدراگون 765G و یک - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران - باتری ۴۱۱۵ میلی‌آمپر ساعتی نیرو - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران - می‌گیرد.

وان پلاس نورد سه‌شنبه - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران - هفته آینده یعنی ۲۱ ژولای معادل با ۳۱ تیر ماه، در جریان رویدادی آنلاین رونمایی خواهد شد. همچنین تایید شده که ایربادهای رسمی وان پلاس نیز همزمان با این موبایل معرفی خواهد شد. این هدفون‌های بی‌سیم توانایی نگه داشتن شارژ تا ۷ ساعت در مصرف مداوم را دارا خواهند بود که با همراهی کیس مخصوصش این رقم را تا ۳۰ ساعت بالا می‌رود.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران
پروتوتایپ اولیه وان پلاس نورد
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرامرز نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام روزتون بخیر تعمیرگاه شما منطقه تلوچال کلاردشت کار انجام میده.
پاسخ: بله در تلوچال شهر کلاردشت خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر فیروزه نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
واو، خیلی عالی بود! من خودم هیچوقت مشکلی با یخچالم نداشتم، ولی شنیدن اینکه شرکت تعمیرچیات جامعه بشماره خیلی خوبه. به نظرم خیلی مهربون و دلسوزن که به شکلی مفصل و جزئیاتی مشکلات مشتری رو بررسی کردن و با رضایت خیلی بالایی خدماتشون رو انجام دادن. انگار چنین خدماتی گاهی برای مشتری ها خیلی با ارزش تر از خود محصول خریداری شده هستند. تبریک به شرکت الو و تمام کارکنانشون، این خیلی به خوبی نشون میده که پشتوانه و پایه ی اصلی هر شرکتی رضایت مشتریانشه



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone