🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  2. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  3. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  4. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39636.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

پروژکتور 4K سونی با قیمت 30 هزار دلاری می تواند بخشی از دکور منزلتان باشد

سونی در سال های اخیر به عرضه پروژکتورهای گران قیمت مشهور شده. پروژکتور «LSPX-A1» که به تازگی معرفی شده نیز از همین قاعده سونی پیروی می کند و با قیمتی 30 هزار دلاری کیفیت 4K ...

سونی در سال های اخیر به عرضه پروژکتورهای گران قیمت مشهور شده. پروژکتور «LSPX-A1» - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر بندر انزلی استان گیلان - که به تازگی معرفی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر بندر انزلی استان گیلان - شده نیز از همین قاعده سونی پیروی می کند و با قیمتی 30 هزار دلاری کیفیت 4K را ارائه می - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر بندر انزلی استان گیلان - دهد. البته به لطف طراحی خاص می تواند بخشی از دکور منزلتان باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر بندر انزلی استان گیلان

ظاهر این پروژکتور سونی شکل یک قفسه - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر بندر انزلی استان گیلان - کتاب را در ذهن تداعی می کند. بخش بالایی آن از سنگ مرمر مصنوعی ساخته شده و در فریم آن آلومینیوم براق به کار رفته. یک قفسه چوبی نیز در بخش پایینی آن تعبیه شده.

در بخش بالایی آن یک پروژکتور لیزری با رزولوشن 4K و با پشتیبانی از HDR تعبیه شده که می تواند تصاویری با اندازه 120 اینچ و با حداکثر روشنایی 2500 لومن را روی دیوار بتاباند.

سونی البته صدا را نیز فراموش نکرده؛ این پروژکتور به بلندگوهای توییتری از جنس شیشه برای پخش فرکانس های بالا مجهز شده که در پایه ها قرار گرفته اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر بندر انزلی استان گیلان

در بخش میانی نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر بندر انزلی استان گیلان - 3 عدد بلندگوی پخش صداهای با فرکانس میانی و یک ساب ووفر برای پخش فرکانس های پایین تعبیه شده است. بدین ترتیب انتظار پخش صدای با کیفیتی از این پروژکتور سونی می رود.

همچنین یک ریموت کنترل با طراحی مینیمال و تعداد کلیدهای کم برای پروژکتور مذکور ارائه شده است. در نهایت باید دید این کمپانی ژاپنی چگونه می خواهد با قیمت نجومی محصول جدید خود در بازار رو به رشد پروژکتورهای - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر بندر انزلی استان گیلان - 4K با سایر کمپانی ها رقابت کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حوری زاد نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام! من می‌خواستم یکی از مشکلات رایجی که در اجاق گاز و فر اخوان M12-EDTR وجود دارد را براتون توضیح بدم.

این خرابی معمولا در بخش پردازنده الکترونیکی این دستگاه‌ها رخ می‌دهد. دلیل این خرابی ممکن است ناشی از قطعی در برق موجود در خانه باشد. از آنجا که این دستگاه‌ها دارای حسگرهای بسیاری هستند، به همین دلیل هنگام شناسایی خرابی‌ها، نیاز به دسترسی به قطعات الکترونیکی آنها است.

برای تعمیر این خرابی در شهر بندر انزلی، می‌توانید به فروشگاه یا سرویس مرکزی اخوان در منطقه کوی زرافشان بندرانزلی مراجعه کنید. آنها می‌توانند با تعمیر نامناسب این خرابی را برطرف کرده و دستگاه را به حالت عادی بازگردانند.

امیدوارم این مشکل را با موفقیت حل کنید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone