🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29124.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو [تماشا کنید]

دیروز کمپانی چینی معروف هواوی از سری پرچمداران جدیدش یعنی هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو با چیپست کارین ۹۸۰ رونمایی کرد. با این حال همانگونه که از سری پی انتظار داریم بار دیگر هواوی روی ...

دیروز کمپانی چینی معروف هواوی از سری پرچمداران جدیدش یعنی هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو با چیپست کارین ۹۸۰ رونمایی کرد. با این حال همانگونه که از سری پی انتظار داریم بار دیگر هواوی روی دروبین تمرکز کرده و همین مسئله هم موجب شده - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - که دوربین اصلی چهار گانه‌‌ی پی ۳۰ پرو در صدر لیست بهترین دوربین‌های تلفن‌های هوشمند قرار بگیرد. حال ویدیوی نگاه نزدیک به هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو و منتشر شده. همچنین در این ویدیو جدیدترین هدفون بیسیم هواوی یعنی Freelaces نیز مشاهده می‌شود.

هر دو این گوشی‌ها به لنز ۴۰ مگاپیکسلی SuperSpectrum مجهز شده‌اند که بجای مدل رنگ RGB از RYYB استفاده می‌کنند. آرایه‌ی RYYB، فیلتر زرد را جایگزین فلیتر سبز کرده و بدین شکل ۴۰ درصد - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نور بیشتری جذب می‌کند. نتیجه‌‌ی این تغییر هم کاملاً مشخص است و این دوربین قدرتمند به لطف همین مسئله و محدوده IS0 بالای چهارصد هزار واحد می تواند تصاویر با کیفیتی را در محیط های با نور اندک ثبت کند.

پی ۳۰ به زوم اپتیکال ۳ برابری - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مجهز شده اما پی ۳۰ پرو زوم اپتیکال ۵ برابری دارد. با این وجود قابلیت مذکور با ویژگی‌های نرم افزاری خاص - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و دیتای سنسور دوربین اصلی به رقم ۱۰ برابر می‌رسد.

نکته جالب درباره نمایشگر این دو گوشی امکان پخش صدا توسط آن است؛ تکنولوژی جدید مشابه گوشی G8 ThinQ ال جی که با ویبره، از نمایشگر تولید صدا می‌کند که - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می‌تواند - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در آینده به یک - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ویژگی ممتاز و برگ برنده در گوشی‌های هواوی تبدیل شود. علاوه بر این یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز برای - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - این موبایل انتخاب شده که شمایل یک تلفن هوشمند مربوط به آینده را به یاد کاربر می‌اندازد.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان

پرچمداران جدید - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کمپانی چینی یعنی هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو قرار - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - است ۱۷ فروردین روانه بازار شوند. ارزانترین مدل هواوی پی ۳۰ به قیمت ۷۹۹ دلار عرضه خواهد شد و کاربران برای خرید مدل اولیه هواوی پی ۳۰ پرو باید ۹۹ یورو کنار بگذارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone