🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29110.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

هواوی از نسخه‌های جدید Watch GT رونمایی کرد

هواوی از ۲ ساعت هوشمند جدید خود با نام هواوی GT Active و GT Elegant رونمایی کرد. این دو ساعت هوشمند در ۲ اندازه ۴۶ میلی متری و ۴۲ میلی متری در دسترس خواهند بود. ...

هواوی از ۲ ساعت هوشمند جدید خود با نام هواوی GT Active و GT Elegant رونمایی کرد.

این دو ساعت هوشمند در ۲ اندازه ۴۶ میلی متری و ۴۲ میلی متری در دسترس خواهند بود. به طور کلی و جدا از بحث طراحی، این دو ساعت جدید شباهت زیادی به نسل پیش ساعت‌های هوشمند هواوی دارند. به این معنا که هنوز هم باید منتظر عمر باتری فوق العاده بالا و صفحه نمایش‌های اولد ۱.۳۹ اینچی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر محمودآباد استان مازندران - باشیم.

هواوی ادعا می‌کند ساعت هوشمند GT Elegant با یک بار شارژ کامل تا ۱ هفته دوام خواهد آورد. این میزان برای GT Active همراه با ۹۰ دقیقه ورزش هفتگی، مدت ۲ هفته خواهد بود. این ساعت همراه با بدنه سرامیکی همراه شده و همچنین کمپانی‌های شخص ثالت هم می‌توانند طراحی‌های مختص به خود را - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر محمودآباد استان مازندران - از این سری ساعت هوشمند ارائه دهند.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر محمودآباد استان مازندران

هواوی GT Active و GT Elegant از همان قابلیت‌هایی پشتیبانی می‌کنند که پیش از این هم انتظارشان را داشتیم . برای مثال این ساعت‌ها از حسگر سنجش ضربان قلب، اتصال بلوتوث، جی‌پی‌اس، ۱۲۸ مگابایت حافظه داخلی و ۱۶ مگابایت رم بهره می‌برند. همچنین یک حالت ورزشی نیز به این سری جدید اضافه شده است.

هنوز مشخص نیست که آیا ویژگی‌های جدید هواوی GT Active و GT Elegant به ساعت‌های نسل پیش نیز اضافه خواهد - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر محمودآباد استان مازندران - شد یا خیر. مدل ۴۲ میلی متری یعنی ساعت GT Elegant با قیمت ۲۲۹ یورو و مدل ۴۶ میلی متری یعنی GT Active نیز با - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر محمودآباد استان مازندران - قیمت ۲۴۹ دلار در دسترس خواهند بود.

علاوه بر معرفی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر محمودآباد استان مازندران - سری - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر محمودآباد استان مازندران - ساعت‌های هوشمند GT، هواوی طی مراسمی پرچمدار جدید خود یعنی سری پی 30 ‍که به طور ویژه‌ای روی قدرت دوربین متمرکز هستند را رونمایی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone