🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  2. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  3. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  4. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  5. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29137.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

اولین راکت که برای سفر به فضا ساخته شد

یکی از سؤالات پیش پا افتاده در مورد تاریخ فضایی، به اولین راکت مخصوص سفر به فضا بر می گردد. کدام راکت برای اولین بار مخصوص سفر به خارج جو زمین طراحی و ساخته شد؟ ...

یکی از سؤالات پیش پا افتاده در مورد تاریخ فضایی، به اولین راکت مخصوص سفر به فضا بر می گردد. - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - کدام راکت برای اولین بار مخصوص سفر به خارج جو زمین طراحی و ساخته شد؟ - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - راکت R-7 - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - اتحاد جماهیر شوروی که ماهواره - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - اسپوتنیک 1 - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - را در تاریخ 4 اکتبر 1957 در مدار قرار داد؟ خیر. راکت ژوپیتر-سی که - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - اولین ماهواره آمریکا یعنی اکسپلورر-1 را به فضا فرستاد؟ باز هم خیر. راکت آلمانی V-2 که در دوران جنگ جهانی دوم به مرز فضا رسید و در دهه 1940 میلادی در بیابان های آمریکا بالاتر هم رفت چطور؟ پاسخ باز هم منفیست.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان

تمامی راکت هایی که نام بردیم در آغاز به عنوان جنگ افزار طراحی و ساخته شده بودند. بررسی اسناد تاریخی نشان می دهد راکتی کمتر شناخته شده به نام وایکینگ را باید به عنوان اولین راکت فضایی ساخت دست بشر بدانیم، راکتی که در ابتدا به عنوان - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - موشک پژوهشی یا ژرفاسنج ساخته شده بود.

ماجرا به سوم اکتبر سال 1942 (برابر با یازدهم مهر 1321) - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - بر می گردد، یعنی حدود - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - 15 سال قبل از اینکه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - شوروی سابق با پرتاب ماهواره اسپوتنیک 1 جنگ سرد هسته ای را آغاز کند. در این روز راکت V-2 (که در آن زمان با نام A-4 شناخته می شد) اولین تست پرواز عمودی خود را در شهر پنمونده در سواحل دریای بالتیک را با موفقیت به پایان رساند و - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - توانست به ارتفاع 84.5 کیلومتری از سطح زمین برسد. «والتر درنبرگر» فرامنده نظامی مجتمع پرتاب راکت A-4 در این باره می گوید:

سومین روز اکتبر سال 1942 آغازگر عصر جدیدی از حمل و نقل بود، عصر سفرهای فضایی.

اما با وجود اصرار درنبرگر برای اهمیت بخشیدن به این پروژه، راکت A-4 صرفاً به عنوان یک موشک دوربرد ساخته شده بود - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - که می توانست کلاهک جنگی با - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - وزن یک تن را هم با خودش حمل کند. اگرچه این راکت در تست های عمودی بعدی به ارتفاعات بالاتری هم رسید، اما هیچگاه به عنوان یک وسیله حمل و نقل - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - فضایی شناخته نشد.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان

پس از جنگ، ارتش آمریکا با استفاده از - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - 100 راکت V-2 که - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - از آلمان به غنیمت گرفته بود، برای اولین بار توانست با تکنولوژی انقلابی راکت های سوخت مایع عظیم الجثه آشنا شود و آزمایشاتی را در بیابان های نیومکزیکو انجام - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - دهد. مؤسسه های تحقیقاتی هم به این مکان دعوت شدند تا تجهیزات علمی را داخل دماغه این راکت ها جای دهند. بدین ترتیب، آمریکایی ها می توانستند اطلاعات بیشتری را در مورد اسرار - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - جو بالایی و نزدیک - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - به فضا به دست آورند. این آزمایشات را می توان آغازگر تحقیقات فضایی دانست.

با کاهش تعداد موشک های V-2، شرکت هایی نظیر NRL در واشنگتن به دنبال جایگزینی برای این ابزار ارزشمند بودند. بخش تحقیقات موشکی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - این - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - شرکت توانست مجوز و بودجه کافی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - را از نیروی دریایی آمریکا دریافت کند تا طی قرارداد با شرکت مارتین در بالتیمور، راکت های بزرگ آزمایشی را به منظور ارسال تجهیزات علمی به جو بالایی توسعه دهند. شرکت مارتین در آن زمان سابقه ای درخشان و طولانی در زمینه ساخت هواپیما داشت. شرکت RMI از ایالت نیوجرسی هم پروژه ساخت موتورهایی با نیروی پیشران 20 هزار پوندی را بر عهده گرفت. برای نامگذاری راکت، مسابقه ای بین اعضای - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - تیم برگزار شد و نهایتاً «ثور برگسترال» برنده شد. نهایتاً ثور که سوئدی بود، نام وایکینگ را برای این راکت برگزید.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان

سال های ابتدایی پس از جنگ، پرواز به فضا تعریف نشده بود و حتی تعریف درست و دقیقی از فضا هم وجود نداشت. سازندگان راکت از عبارت «جو بالایی» بالای توصیف هدفشان استفاده می کردند. آنها می دانستند راکت باید تا جای ممکن سبک باشد، در نتیجه وایکینگ اولین - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - راکت بزرگی بود که با بدنه آلومینیومی ساخته شد، برخلاف V-2 که بدنه فولادی داشت. به همین دلیل وایکینگ با وجود - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - نیروی رانش کمتر، به ارتفاع بیشتری رسید.

این راکت به یک گیمبال تک موتوره و - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - جدید هم مجهز شده بود که تعادل راکت را در زمان اوج گرفتن برقرار می کرد. در مجموعه چهارده فروند وایکینگ ساخته شد که هرکدام با قبلی متفاوت بود. طراحان این راکت بر اساس تجربه پرواز با هر راکت، بعدی را با کمی تغییر طراحی می کردند. نمونه های نهایی از افشانه های کوچک هیدروژن پراکساید روی باله ها بهره می - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - بردند که کنترل راکت در جو رقیق نزدیک به فضا را ساده تر می کرد.

در همین - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - دوران بود که دکتر تئودور ون کارمن، فیزیکدان مشهور و همکارش اندرو هیلی متوجه شدند به تعریف دقیق تری از فضا نیاز داریم. ون کارمن بخش فنی ماجرا را بر عهده گرفت و هیلی هم روی بخش حقوقی تمرکز کرد. اوایل اکتبر - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - 1957 یعنی چند روز پس از پرتاب اسپوتنیک 1، هیلی مفهوم «خط فرضی کارمن» را در هشتمین کنگره جهانی فضانوردی در شهر بارسلون اسپانیا - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - مطرح کرد. این اولین تلاش برای تعریف رسمی مرز بین هوا و فضا در ارتفاع 55 مایلی (حدود 88 کیلومتری) سطح زمین بود، جایی که پرواز آئرودینامیک برای هواپیما ناممکن است. - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - البته قبل از این هم اکثر کشورها ارتفاع 50 مایلی (80 کیلومتری) را به عنوان مرز - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - فضا پذیرفته بودند.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان

با این حال چهار سال بعد، پس از اولین پرواز فضایی انسان توسط یوری گاگارین، فدراسیون بین المللی هوانوردی (FAI) مرز جدیدی را برای فضا تعیین کرد. این سازمان تصمیم گرفت عدد پیشنهادی ون کارمن و هیلی را گرد کند و مرز فضا را در ارتفاع 100 کیلومتری در نظر بگیرد، ارتفاعی که اکنون به نام خط کارمن شناخته می شود. البته می دانیم که تعیین دقیق مرز فضا ناممکن است و به مرور زمان تغییر می کند.

خب، حالا به سؤال اول بحث برگردیم. اگرچه راکت - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - های V-2 آلمانی عملاً وارد فضا شدند (با حداکثر ارتفاع 167 کیلومتری در - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - سال 1946) اما وایکینگ اولین راکتی است که به شکل اختصاصی برای سفر فضایی ساخته شده. اسناد موجود هم نشان می دهد این راکت به اهداف تعیین شده رسیده است.

سه وایکینگ اول در سال 1949 با مشکلات فنی مواجه شدند، ولی در تاریخ 11 مه 1950، وایکینگ چهارم توانست خط کارمن را رد کرده و به ارتفاع 168 - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - کیلومتری سطح زمین برسد. این تنها وایکینگی بود که از روی عرشه یک کشتی در نزدیکی جزیره کریسمس در اقیانوس آرام پرتاب شد، در حالی که بقیه وایکینگ ها از وایت سندز در نیومکزیکو به پرواز درآمدند. شماره 7 که ماه مه 1951 پرتاب شد، رکورد جدیدی را برای راکت های تک مرحله ای در ارتفاع 218 کیلومتری بر جای گذاشت، رکوردی که در ماه مه 1954 توسط شماره 11 شکسته شد و به 255 کیلومتر رسید. شماره 11 همچنین اولین مورد بازگشت از فضا را هم رقم زد و دماغه راکت به کمک پیشران های کوچک به سطح زمین برگشت. تصاویر ثبت شده توسط این راکت، برای اولین بار نشان داد که زمین گرد است.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان

دو وایکینگ آخر اهمیت ویژه ای در سفرهای فضایی داشتند، چون برای تست پروژه ونگارد به کار رفتند. آمریکا با پروژه ونگارد تصمیم داشت ماهواره ای را در مدار زمین قرار دهد. - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - دسامبر 1956 وایکینگ 13 که با نام «TV-o» هم شناخته می شد، شبانه از پایگاه کیپ کاناورال در فلوریدا به فضا پرتاب شد تا سیستم ردیابی ونگارد تست شود. سپس ماه مه 1957 وایکینگ 14 یا همان TV-1 به مرحله دوم با سوخت جامد مجهز شد. مرحله دوم راکت TV-1 در نهایت به مرحله سوم راکت اصلی ونگارد بدل گردید. ونگارد 1 نهایتاً در ماه مارس - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - 1958 به فضا رسید تا موفقیت پروژه وایکینگ به همه ثابت شود.

امروز کمتر کسی پرتاب موفقیت آمیز وایکینگ 11 به فضا را به یاد می آورد، عملیاتی که به شکل گسترده توسط شبکه های - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - تلویزیونی هم پوشش داده شد و آینده روشنی را برای سفرهای فضایی نوید داد. تکه های باقی مانده از این راکت در سال های 1955 تا - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - 1957 در مرکز هایدن در نیویورک به نمایش درآمد. در سال 1974 یعنی هفده سال پس از بسته شدن مرکز هایدن، - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - قطعات - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - وایکینگ  11 به مؤسسه اسمیتسونین اهدا شد. امروزه این راکت را می توان در موزه هوافضای - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - ملی اسمیتسونین مشاهده کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone