🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  2. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  3. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  4. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  5. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29116.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

با قبرستان اختصاصی گوگل آشنا شوید

فاصله چندانی با از کار افتادن ۲ مورد از مشهورترین پروژه‌های گوگل طی سال‌های اخیر یعنی گوگل پلاس و اپلیکیشن مدیریت ایمیل اینباکس نداریم؛ پروژه‌هایی که به‌زودی به فهرست دیگر پروژه‌های لغو شده توسط این ...

فاصله چندانی با از کار افتادن ۲ مورد از مشهورترین پروژه‌های گوگل طی سال‌های اخیر یعنی گوگل پلاس و - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خرمدره استان زنجان - اپلیکیشن مدیریت ایمیل اینباکس نداریم؛ پروژه‌هایی که به‌زودی به فهرست دیگر پروژه‌های لغو شده توسط این کمپانی که در یک قبرستان دیجیتالی لیست شده‌اند، اضافه خواهند شد.

در این سایت - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خرمدره استان زنجان - که توسط توسعه دهنده‌ای با نام کودی اگدن ساخته شده، با ۱۴۹ پروژه لغو شده گوگل شامل ۱۲۹ سرویس، ‍‍۱۱ اپلیکیشن و ۱۲ سخت افزار در ۲۱ سال گذشته روبرو هستیم. با - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خرمدره استان زنجان - گشت و گذار در این سایت پروژه‌های خاطره انگیزی مانند، - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خرمدره استان زنجان - گوگل ریدر، سری گوشی‌های نکسوس و شبکه‌اجتماعی اورگات را مشاهده خواهیم - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خرمدره استان زنجان - کرد که هر کدام از آن‌ها مخاطبان مختص به خود را داشته‌اند.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خرمدره استان زنجان
در جدیدترین پروژه‌های لغو شده توسط گوگل با اسم‌های آشنایی مانند گوگل الو و اپلیکیشن جستجوی این کمپانی روبرو هستیم.

جدا از لیست پروژه‌هایی که توسط گوگل کنار گذاشته‌اند، به تاریخ بازنشستگی آن‌ها، دلیل راه‌اندازی و در نهایت استراتژی گوگل برای کنار گذاشتن آن‌ها به طور خلاصه اشاره شده است. شما از این لینک می‌توانید به Killed By Google دسترسی پیدا کنید. البته این سایت - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خرمدره استان زنجان - تنها درگاهی نیست که به پروژه‌های کنار گذاشته شده توسط گوگل می پردازد و سایت‌هایی مانند The Google Cemetary هم چنین کاری را انجام می‌دهند.

همان‌طور که پیش از این هم گفتیم، تمام پروژه‌های کنار گذاشته شده توسط گوگل صرفا سرمایه‌گذاری‌های شکست خورده نبوده‌اند. برای مثال بازنشستگی اپلیکیشن اینباکس در روز ۱۲ فروردین، باعث اعتراض عده زیادی از کاربران این اپ پرطرفدار شده و گوگل وعده داده تا ویژگی‌های آن را به نسخه جدید اپ جیمیل اضافه کند.

شما بیشتر به کدام یک از پروژه‌های لغو شده توسط گوگل علاقه داشتید؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر محمد نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
خوب هستید؟ شما منطقه روستای فنوش آباد خرمدره سرویس دهی دارید
پاسخ: بله در روستای فنوش آباد شهر خرمدره خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر ویونا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
وقت بخیر یک سوالی دارم گلدشت خرمدره اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در گلدشت شهر خرمدره خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر هلناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
یه سوال داشتم مرکز شما اطراف بهارستان خرمدره اعزام کارشناس داره؟
پاسخ: بله در بهارستان شهر خرمدره خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone