🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29113.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

اپل بابت مشکلات کیبورد مک‌بوک‌های جدید مجبور به عذرخواهی شد

اپل به خاطر مشکلاتی که کیبورد جدیدترین نسل مک‌بوک‌هایش برای کاربران ایجاد کرده، مجبور به عذرخواهی شد. هر چند که شرکت کوپرتینویی با انتشار بیانیه‌ای ادعا کرده‌ که «بخش اعظم خریداران نوت‌بوک‌های مک تجربه خوب ...

اپل به خاطر مشکلاتی که کیبورد جدیدترین نسل مک‌بوک‌هایش برای کاربران ایجاد کرده، مجبور به عذرخواهی شد. هر چند که شرکت کوپرتینویی با انتشار بیانیه‌ای ادعا کرده‌ که «بخش - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران - اعظم خریداران نوت‌بوک‌های مک تجربه خوب و مثبتی از کیبوردهای جدید دارند.»

با این وجود شکی نیست که حجم شکایات کاربران از این کیبوردهای جدید، به حدی زیاد بوده که اپل را مجبور به عذرخواهی کرده است. یکی از مقامات این شرکت در بیانیه منتشر شده اعلام کرده که «تعداد اندکی» از کاربران هنگام تایپ با مک‌بوک‌های جدید، با کیبورد باترفلای - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران - نسل سوم آن‌ها مشکلاتی داشته‌اند و از این افراد دعوت کرده که برای رفع - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران - مشکل با مرکز پشتیبانی AppleCare تماس بگیرند.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران

ریشه مشکلات کیبورد مک‌بوک، به سال 2015 باز می‌گردد؛ زمانی که اپل از طراحی جدید صفحه کلید نوت‌بوک‌های خود موسوم به باترفلای پرده برداشت. در این طراحی جدید، دکمه‌ها به طور محسوسی باریک‌تر شده بودند و این موضوع به مزیتی تبدیل - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران - شده بود تا اپل بتواند لپ‌تاپ‌های باریک‌تری را به دست مشتریان خود برساند.

اما به محض ورود - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران - مک‌بوک‌های سال 2015 به بازار، شکایات کاربران از مشکلات آن‌ها هم آغاز شد. به عنوان مثال - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران - با ورود اندکی گرد و غبار به زیر کیبورد، بعضی دکمه‌ها از کار می‌افتادند یا این که در صورت فشرده شدن هر کلمه را دو بار تایپ می‌کردند.

حالا همین مشکلات، - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران - دوباره در نسل سوم کیبوردهای باترفلای تکرار شده به طوری که نشریه وال استریت ژورنال گزارش روز چهارشنبه خود را بدون حروف E و R تایپ کرده تا به بهترین شکل مشکل کیبورد - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران - باترفلای را برای خوانندگانش آشکار کند. جان گروبر، یکی از وبلاگ‌نویس‌های معروف هم در این باره نوشته که «از نظر من این کیبوردها بدترین محصولات تاریخ شرکت اپل هستند.»

اگر چه اپل به کیبوردهای عرضه - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران - شده در سال 2018 بخش جدیدی برای جلوگیری از - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران - ورود گرد و غبار و اشیاء دیگر اضافه کرده اما به نظر می‌رسد که این راهکار به درستی عملی نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone