🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29120.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

برندگان جایزه بهترین عکس هوایی سال ۲۰۱۸ توسط SkyPixel اعلام شدند

انجمن SkyPixel یکی از محبوبترین ارگان‌های حوزه‌ی عکسبرداری و فیلمبرداری هوایی به شمار می‌رود. این انجمن چندی پیش اعلام کرد که مسابقه‌ای با نام برترین روایتگران هوایی در نظر گرفته و حال برندگان جایزه بهترین محتوای ...

انجمن SkyPixel یکی از محبوبترین ارگان‌های حوزه‌ی عکسبرداری و فیلمبرداری هوایی به شمار می‌رود. این انجمن چندی پیش اعلام کرد که - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مسابقه‌ای با نام برترین روایتگران هوایی در نظر گرفته و حال برندگان جایزه بهترین محتوای ویدیویی و عکس هوایی سال ۲۰۱۸ SkyPixel معرفی شده‌اند.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

جایزه برترین محتوای ویدیوی هوایی به هنرمندی استرالیایی به نام Ain Raadik تعلق گرفته که ساکن ملبورن است. او سال گذشته با کمک پهپاد‌های مخصوص فیلمبرداری، ویدیویی از سفر‌های خود به نیوزیلند، ژاپن و سرتاسر - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - استرالیا را در وبسایت شخصی خود قرار داده و بدین شکل موفق شده - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - یکی از برترین روایتگران هوایی سال ۲۰۱۸ میلادی لقب گیرد.

رادیک درباره‌ی سفرهایش می‌گوید:

«پهپاد‌ها ابزار فیلمبرداری فوق العاده‌ای هستند و من با کمک آنها می‌توان ایدئولوژی و تفکراتم را در فیلم‌ها نشان دهم و تصاویری با پرسپکتیو منحصربفرد خلق کنم.»

ٓجایزه اصلی برترین عکس هوایی سال ۲۰۱۸ میلادی نیز به Deryk Baumgartner، عکاس آلمانی رسیده. او موفق شده با پهپاد مَویک پروی خود، تصویر خارق العاده‌ای از جزیره «مون سن-میشل» واقع در شمال فرانسه به ثبت برساند.

صومعه‌ و کلیسای معروف این جزیره چنان در نواری از مه پوشانده شده که - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - گویی قلعه‌های داستان پریان است که با جادوی ساحران، ناگهان از زیر دریا پدیدار گشته.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

او درباره نحوه عکسبرداری خود می‌گوید:

«من به خاطر شرایط سخت جوی داشتم نا امید می‌شدم اما لحظه‌ای بعد این تصویر را گرفتم. این عکس داستان زندگی ماست؛ همان - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - لحظه‌ای که نا امیدی به سراغمان می‌اید - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تنها کافیست کمی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - صبر و تحمل کنیم تا اتفاقات - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خارق العاده برای ما - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - رخ دهد.»

علاوه بر جایزه‌های اصلی، انجمن SkyPixel بخش‌های متعددی نظیر عکس‌های ورزشی، گردشگری، زندگی شهری، طبیعت و خلاقیت هنری در نظر گرفته و به مقام اول تا سوم این بخش‌ها نیز جایزه‌هایی اهدا کرده است.

در این عکس‌ها، لحظات - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - زیبایی از مسابقات فوتبال، مراسم دعای دسته جمعی Bagan، جزایز زیبای Lofoten و ترافیک طاقت فرسای بانکوک به تصویر کشیده می‌شوند و با تماشای آنها تصور می‌کنید که به سراسر جهان سفر کرده‌اید. برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی می‌توانید به سایت رسمی مسابقه SkyPixel سر بزنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone