🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29133.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

زمانبندی ایمیل ها در جیمیل امکان پذیر شد

پانزده سال پیش در چنین روزی گوگل کلاینت ایمیلی تحت وب خود به نام جیمیل را راه اندازی کرد و طولی نکشید که جیمیل به یکی از موفق ترین محصولات گوگل بدل شد. امروز این ...

پانزده سال پیش در چنین روزی گوگل کلاینت - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ایمیلی تحت وب خود به نام جیمیل را راه - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اندازی کرد و طولی نکشید که جیمیل به یکی از - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - موفق ترین محصولات گوگل بدل شد. امروز این شرکت برای گرامیداشت سالروز راه - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اندازی جیمیل دو قابلیت تازه - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - را ارائه کرده است که به لطف یکی از آنها - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - امکان زمانبندی ایمیل ها در - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - جیمیل برای ارسال میسر می شود.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر خوی استان آذربایجان غربی

این آپدیت که پیشتر تنها از طریق پیکسل ۳ قابل دسترس بود حالا روی تمامی دستگاه های اندرویدی موجود است.

اما قابلیت دیگری که در آپدیت امروز اهمیت دارد امکان زمانبندی ایمیل ها در جیمیل است. دکمه ارسال یا Send حالا - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شامل یک منوی آبشاری است که به شما امکان می دهد ایمیل ها را برای ارسال در آینده زمانبندی کنید. تا به امروز برای زمانبندی ایمیل ها به سرویس های شخص ثالث نیاز بود اما حالا این امکان با جیمیل یکپارچه سازی شده است.

گوگل - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - قابلیت زمانبندی ایمیل ها در جیمیل را تحت عنوان یک ابزار سلامت دیجیتال معرفی کرده و در این باره آورده است:

ما درک می کنیم که کار ممکن است به ساعات غیرکاری بکشد و افراد نباید در زمان استراحت دیگران برایشان مزاحمت ایجاد کنند. ما با ارائه قابلیت زمانبندی ایمیل ها در جیمیل می خواهیم به سلامت دیجیتال افراد - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - احترام بگذاریم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone