🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  2. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  3. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  4. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  5. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29119.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

آسیب‌پذیری جدید UC Browser امنیت میلیون‌ها کاربر اندروید را به خطر می‌اندازد

اگر شما هم جزو جمعیت میلیونی استفاده‌کنندگان از مرورگر UC Browser هستید، شاید بهتر باشد که موقتا از اجرای این نرم‌افزار دست بکشید. محققان آنتی ویروس دکتر وب به تازگی از کشف یک آسیب‌پذیری خطرناک ...

اگر شما هم جزو جمعیت میلیونی استفاده‌کنندگان از مرورگر UC Browser هستید، شاید بهتر باشد که موقتا از اجرای این نرم‌افزار دست بکشید. محققان آنتی ویروس دکتر وب به تازگی از کشف یک آسیب‌پذیری خطرناک در این مرورگر خبر داده‌اند که می‌تواند راه ورود بدافزار به دیوایس کاربران این اپلیکیشن را به آسانی - تعمیرات کولر گازی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - هموار کند.

به گزارش دکتر وب، مرورگر UC Browser از سال 2016 تا امروز برای دانلود دیتا و ماژول‌های نرم‌افزاری اضافه سرورهای گوگل پلی را دور می‌زند. این بدان معناست که در کنار دیتاهای ضروری، انواع بدافزار و کدهای دستکاری شده نیز به راحتی می‌توانند وارد دیوایس اندرویدی شما شوند.

لازم به ذکر است که خود مرورگر UC Browser عامل بارگذاری بدافزار در دیوایس شما نیست، بلکه روشی که برای دانلود دیتاهای اضافه در پیش گرفته می‌تواند به عاملی برای ورود آسان کدهای - تعمیرات کولر گازی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مخرب و بدافزاری به سیستم شما تبدیل شود.

روش UC - تعمیرات کولر گازی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - Browser در دریافت ماژول‌های نرم‌افزاری، دو اشکال اساسی دارد. در درجه نخست، دور زدن سرورهای گوگل و پروسه تأیید آپدیت‌ها به تنهایی نقض آشکار قوانین گوگل پلی به شمار می‌آید. نکته بعد این که UC Broswer این به‌روزرسانی‌ها را از بستر HTTP دریافت می‌کند.

پروتکل HTTP بر خلاف پروتکل امن HTTPS، رمزنگاری نشده و همین زمینه را برای حمله مرد میانی توسط هکرها فراهم می‌کند. نسخه اصلی UC Browser در حال حاضر 500 میلیون نصب فعال دارد، و این در حالیست که نسخه کم‌حجم‌تر این مرورگر یعنی UC Browser Mini نیز به - تعمیرات کولر گازی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بیش از 100 میلیون نصب فعال رسیده است. با این حساب چیزی قریب به - تعمیرات کولر گازی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - 600 میلیون کاربر اندروید در معرض خطر هک و سوء استفاده قرار می‌گیرند.

دکتر وب می‌گوید که وجود این مشکل را هم به توسعه‌دهنده مرورگر و هم گوگل - تعمیرات کولر گازی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اطلاع داده، اما تا لحظه‌ای که این خبر را می‌خوانید هر دو نسخه UC Browser در پلی‌استور حضور داشته و پاک نشده‌اند. - تعمیرات کولر گازی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اما تا آن موقع، اگر این مرورگر را در گوشی‌تان نصب کرده‌اید بهتر است هر چه سریع‌تر نسبت به پاک کردن آن اقدام کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone