🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  2. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  3. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  4. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  5. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29114.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

عملکرد قابل قبول گلکسی فولد در تست خمش هفت روزه [تماشا کنید]

گلکسی فولد، گوشی خمیده سامسونگ آغازگر دوران نوینی در محصولات این شرکت و بازار گوشی‌های هوشمند به شمار می‌آید. با این وجود هنوز در مورد مقاومت نمایشگر خمیده این دیوایس‌ ابهامات زیادی وجود دارد. سامسونگ ...

گلکسی فولد، گوشی خمیده سامسونگ آغازگر دوران نوینی در محصولات این شرکت و بازار گوشی‌های هوشمند به - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرعین استان اردبیل - شمار می‌آید. با این وجود هنوز در مورد مقاومت نمایشگر خمیده این دیوایس‌ ابهامات - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرعین استان اردبیل - زیادی وجود دارد.

سامسونگ در واکنش به ابهامات مطرح شده، با قطعیت اعلام کرده که برای نمایشگر گلکسی فولد با باز و بسته شدن در دراز مدت هیچ مشکلی به وجود نمی‌آید. در همین راستا و برای اثبات کیفیت این نمایشگر خمیده، شرکت کره‌ای چندین تست خمش را روی گلکسی فولد انجام داده و نتایج آن را برای - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرعین استان اردبیل - عموم منتشر کرده است.

یکی از مهم‌ترین این تست‌ها، تستی هفت روزه بوده که برای سنجش کیفیت طراحی خمیده و نمایشگر Flex Display گلکسی فولد انجام شده که در آن دیوایس به مدت یک هفته و بدون هیچ گونه وقفه‌ای، از وسط تا شده و دوباره باز می‌شده است.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرعین استان اردبیل

در این تست طولانی، سامسونگ موفق شده گوشی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرعین استان اردبیل - گلکسی فولد را 200 هزار مرتبه بدون بروز هیچ گونه مشکلی تا کند که این مقدار، برابر با 5 سال استفاده از این گوشی است. در واقع اگر به مدت پنج سال و روزی صد مرتبه نمایشگر گوشی را باز - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرعین استان اردبیل - و بسته کنید، به چنین عددی می‌رسید. سامسونگ از این تست یک هفته‌ای ویدیویی 34 ثانیه‌ای تهیه کرده که می‌توانید در انتهای خبر آن را مشاهده نمایید.

اگر چه نتایج این تست از عملکرد خوب گلکسی فولد در خمش حکایت می‌کنند، اما مدتی پیش ویدیویی از این گوشی فاش شد که مشکلاتی را در باز و بسته کردن آن آشکار می‌کرد. این ویدیو که در ویتنام تهیه شده روی یکی از مدل‌های پیش‌ تولید گلکسی فولد - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرعین استان اردبیل - انجام گرفته بود که پس از مدتی تست خمش (احتمالا به مدت چند ماه) یک چین نسبتا بزرگ روی نمایشگر آن را به نمایش - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرعین استان اردبیل - می‌گذاشت.

با این حال، می‌توان گفت که احتمال چین برداشتن نمایشگر - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرعین استان اردبیل - گلکسی فولد از رقبای خمیده دیگرش مثل - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرعین استان اردبیل - هواوی میت - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرعین استان اردبیل - X بیشتر - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرعین استان اردبیل - نیست.  - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرعین استان اردبیل - خمیدگی رو به بیرون میت X نشانه‌ای از آن است که احتمالا پس از مدتی استفاده، شاهد یک برآمدگی محدب در محل خمش نمایشگر باشید که ابدا موضوع خوشایندی نخواهد بود.

در انتها بد نیست بدانید که عرضه مدل 4G - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرعین استان اردبیل - گوشی گلکسی فولد به بازار از تاریخ بیست و ششم آوریل (ششم اردیبهشت) در ایالات متحده - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرعین استان اردبیل - آمریکا آغاز - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرعین استان اردبیل - می‌شود. قیمت دیوایس - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرعین استان اردبیل - در زمان عرضه، 1980 دلار خواهد بود و دو اپراتور AT&T و T-Mobile از آن پشتیبانی به عمل می‌آورند. همچنین سامسونگ اعلام کرده که قیمت و تاریخ عرضه مدل 5G را نیز به زودی اعلام خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone