🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  2. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  3. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  4. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  5. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29136.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

رکوردهای گینس: حرکات موزون ۱۳۷۲ ربات در کنار هم [تماشا کنید]

از سال 2016 شرکت ها و گروه های مختلف با گردآوری تعداد زیادی ربات، سعی در شکستن رکورد گینس حرکات موزون هماهنگ و همزمان را داشته اند که این رکورد ابتدا توسط 540 ربات به ...

از سال 2016 شرکت ها و گروه های مختلف با گردآوری تعداد زیادی ربات، سعی در شکستن رکورد گینس حرکات موزون هماهنگ و همزمان را داشته اند که این رکورد ابتدا توسط 540 ربات به ثبت رسید و در اقدامات بعدی رکوردهای - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - 1007 و 1069 ربات نیز بر جای گذاشته شد.

حالا شرکت مخابراتی TIM S.p.A ایتالیا با استفاده از 1372 ربات 40 سانتیمتری Alpha 1S (که توسط شرکت چینی UBTECH، سازنده ربات های رکورد سال 2016 ساخته شده) رکوردهای قبلی را با - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - اختلاف پشت سر گذاشته و گواهی گینس را - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - هم دریافت کرده است.

برای اطمینان از صحت رکوردگیری، لورنزو ولتری داور رسمی گینس در روز ثبت رکورد حضور داشت تا از انجام - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - حرکات موزون - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - هماهنگ توسط همه ربات ها اطمینان حاصل کرده و ربات هایی که در حین رکوردگیری به زمین می خورند را از نتیجه نهایی حذف کند.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کوچصفهان استان گیلان

ربات Alpha 1S که از آلیاژ آلومینیوم با - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - روکش پلاستیک ساخته شده، انعطاف پذیری بالایی دارد و قادر است با توجه به موسیقی، حرکات موزون متنوعی را به - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - نمایش بگذارد. شرکت سازنده برای این ربات اپلیکیشن - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - مخصوصی هم ارائه کرده که کاربر می تواند با دانلود برنامه های مختلف، حرکات و فعالیت های متفاوتی را از Alpha 1S دریافت کند.

ربات Alpha 1S با قیمت 399 یورو در بازار به فروش می‌رسد

البته ربات چینی مورد بحث چندان هم ارزان نیست و با برچسب 399 یورویی، اسباب بازی گران - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - قیمتی به شمار می رود. همچنین با توجه به بررسی های انجام شده از Alpha 1S، این محصول 1.6 کیلوگرمی با 16 مفصل متحرک، مقاومت خوبی در مقابل ضربه نداشته و در صورت تمام شدن انرژی، نمی تواند تعادل خود را - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - حفظ کند.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کوچصفهان استان گیلان

گفتنی است فرآیند رکوردگیری حرکات موزون هماهنگ 1372 ربات در ایتالیا، در خلال فیلمبرداری یک برنامه تلویزیونی انجام شده که در این برنامه مخصوص کودکان، گروهی از ربات های کوچک مصمم به یادگیری حرکات موزون هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone